Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst een tripfilm als across the universe kijken. Het album hiervan downloaden en dan luisteren Erg leuk! Erg vrolijk!"
"Met me vriend LSD nemen is echt geweldig... de aanrakingen van elkaar! De warme band die je samen voelt... die eenheid en elkaar echt helemaal begrijpen en snappen... Oftewel wat je nodig hebt: - Lieve vriend/vriendin - LSD - Een bed Ohja en heeel veel lekker eten!!! jammie!!!!"
"Dank je wel allemaal !!! Ik zal rustig beginnen"
"Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen. Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!"
"wiet en hasj hier"
"als je met je vriend of alleen bent: Opgezogen worden in elkaars gedachten en in mijn eigen gedachten (zoiets)"
"Nellie McKay - Happy Flower http://www.youtube.com/watch?v=r5NqWlnFBCE"
"Mannen + skinny jeans = Mannen + baggy jeans = Dat jullie het even weten Baggy is gewoon leuker, stoerder enne cooler"
"Ik vind bij LSD persoonlijk ook fijner dat je nog enige controle over jezelf hebt Ook al ben je heel erg vaag Maargoed heb alleen nog maar lage doseringen genomen... Binnenkort maar eens een hoge dosering nemen en kijken wat het dan wordt"
"Tja de meeste dingen zijn al gezegd denk ik. Ik denk dat als je LSD op de goeie manier gebruikt je jezelf gewoon beter leert kennen en jezelf daardoor ook sneller ontwikkeld. Wat ook helpt is dat als je met een goeie vriend of vriendin LSD neemt en dan naar elkaar gaat kijken dat je elkaars zwakke punten gaat zien en dat kan gaan uitleggen... Daardoor kun je jezelf ook weer verder ontwikkelen. En je ziet elkaars mooie punten ook extra goed waardoor je weet wat je 'moet blijven doen'. Tenminste... Dat is mijn ervaring"