Alles wat los en vast zit. Zelfs me voetsel neem ik nasaal, door het eerst door een blander te halen en naar genoegen wat bindmiddel of vocht aan toe te voegen.
Ik ben het overwegen om eens speed te proberen maar ben bang dat ik een hartaanval krijg ofzo
#6
Nooit iets gesnoven, maar is denk ik ook helemaal niks voor mij.
#7
Wel eens gesnoven, maar vind er geen fuck aan.
#8
coke snuif ik nu af en toe wel een keer.. is wel chill, maar je krijgt er soms na een tijdje een verstopte neus van..
ketamine en speed heb ik 1 keer gesnoven
speed ook 1 keer geslikt, vond ik leuker, maar mss lag dat aan het feit dat het meer speed was
ik vind rookbare dingen toch leuker
maar van de snuifdingen vond ik ketamine toch sowieso de grootste aanrader!
#9
Er nog nooit iets aan me neus voorbij gesch(n)oven
#10
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.
Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.
Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.
#11
Ja waarom niet?
#12
nog nooit iets gesnoven.
ik ga ook nooit iets snuiven.
ik ben trots dat ik nooit iets gesnoven heb.
waarom?
geen idee
#13
ik heb wel al een paar keer gesnoven..
speed .
#14
Jummie!
Er zit nog een kwart gram sos in mijn portomonnee, maar ik probeer er van af te blijven de komende tijd Hopen dat ik een paar weken drugsloos kan blijven
#15
Snuiven
Het hele ritueel an sich is al super cool..
#16
No need to argue...
#17
het is tijd om te snuivuh snuivuh!
#18
Heb vroeger vaak gesnoven, ben ook vorig jaar verslaafd aan geweest maar er weer vanaf gekomen (makkelijker hier gezegd dan gedaan) Nu neem ik af en toe nog een lijntje, maaar; ik houd et nu echt in de gaten. Zodra ik op zo'n punt zit dat ik echt naar een lijntje snak geef ik er niet aan toe en gebruik ik een paar maanden niet. Ben van plan om alleen nog maar op feesten te gaan gebruiken... Maar nu doe ik nog alleen een paar keer per maand
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.