Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik snuif helemaal niet meer
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed / sos.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles wat los en vast zit. Zelfs me voetsel neem ik nasaal, door het eerst door een blander te halen en naar genoegen wat bindmiddel of vocht aan toe te voegen.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robbie_Rob_ zei:
Speed / sos.
Klik om te vergroten...

:wave:
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben het overwegen om eens speed te proberen maar ben bang dat ik een hartaanval krijg ofzo :(
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit iets gesnoven, maar is denk ik ook helemaal niks voor mij.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel eens gesnoven, maar vind er geen fuck aan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
coke snuif ik nu af en toe wel een keer.. is wel chill, maar je krijgt er soms na een tijdje een verstopte neus van..

ketamine en speed heb ik 1 keer gesnoven
speed ook 1 keer geslikt, vond ik leuker, maar mss lag dat aan het feit dat het meer speed was :)

ik vind rookbare dingen toch leuker :tongueout:
maar van de snuifdingen vond ik ketamine toch sowieso de grootste aanrader!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er nog nooit iets aan me neus voorbij gesch(n)oven :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.

Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.

Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.
L
LopendePaddoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja waarom niet?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#12
nog nooit iets gesnoven.
ik ga ook nooit iets snuiven.
ik ben trots dat ik nooit iets gesnoven heb.
waarom?
geen idee :grin:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb wel al een paar keer gesnoven..
speed .
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14


Jummie!

Er zit nog een kwart gram sos in mijn portomonnee, maar ik probeer er van af te blijven de komende tijd :grin: Hopen dat ik een paar weken drugsloos kan blijven :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuiven :hearteyes:

Het hele ritueel an sich is al super cool..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16


No need to argue...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17


het is tijd om te snuivuh snuivuh!
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb vroeger vaak gesnoven, ben ook vorig jaar verslaafd aan geweest maar er weer vanaf gekomen (makkelijker hier gezegd dan gedaan) Nu neem ik af en toe nog een lijntje, maaar; ik houd et nu echt in de gaten. Zodra ik op zo'n punt zit dat ik echt naar een lijntje snak geef ik er niet aan toe en gebruik ik een paar maanden niet. Ben van plan om alleen nog maar op feesten te gaan gebruiken... Maar nu doe ik nog alleen een paar keer per maand :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."