Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke is toch saai :beer:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou niet van snuiven...heb speed wel eens gesnoven, maar er staan mij een aantal dingen tegen;
- het branden...niet erg prettig.
- de loopneus die ik erna krijg...ook onhandig
- het vieze smaakje achter in je keel...bhuaaa
- en ik vind snuiven zo "junkachtig"...ik weet het, bommetje is net zo junk, maar toch :P
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
Ik interesseer me niet echt voor uppers/downers en dat zijn toch vaak de meest... snuifbare drugs, nee dus :)

Het enige wat ik misschien ooit eens zou snuiven is yopo.
Klik om te vergroten...

Yopo.. :kots:. Als je echt wil weten wat het effect is moet je het maar eens proberen, maar het is toch niet voor herhaling vatbaar imho.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
De wittige, snotterige plakkaten in mijn rechterneusgat vanochtend herinnerden mij er aan dat snuiven erg leuk is op het moment zelf... de dag er na wat minder :beer:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
pep, keta, ether en 2c-b

De laatste 2 zijn afraders. (2c-b door de neus dan)
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog nooit gesnoven, lijkt me gewoon geen prettig idee!
Maar als er een drugs is dat snuifbaar is en ik wil het echt proberen zou ik erover na kunnen denken. :grin:
V
Vishoofdje-HuisingLid
01-01-2024, 00:00
#7
tuurlijk snuiven. Poeder moet je snuiven!!! mja bommetje maken of in capsules doen is zeker ook handig en beter voor je neus :P

maar ik vind het ritueel van lijn leggen en snuiven geniaal de zin om de lijn te leggen dat doet het hem al :hearteyes: :hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
Ether snuif je niet, dat inhaleer je.
Klik om te vergroten...

Ik snoof de gassen door mijn neus. :P
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snuif niet alleen zuurstof dan.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren m'n eerste keer gesnoven: coke en poppers.
Het hele gedoe van hakken en klaarleggen van de coke is ook wel amusant.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik snuif helemaal niet meer
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed / sos.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles wat los en vast zit. Zelfs me voetsel neem ik nasaal, door het eerst door een blander te halen en naar genoegen wat bindmiddel of vocht aan toe te voegen.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robbie_Rob_ zei:
Speed / sos.
Klik om te vergroten...

:wave:
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben het overwegen om eens speed te proberen maar ben bang dat ik een hartaanval krijg ofzo :(
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit iets gesnoven, maar is denk ik ook helemaal niks voor mij.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel eens gesnoven, maar vind er geen fuck aan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
coke snuif ik nu af en toe wel een keer.. is wel chill, maar je krijgt er soms na een tijdje een verstopte neus van..

ketamine en speed heb ik 1 keer gesnoven
speed ook 1 keer geslikt, vond ik leuker, maar mss lag dat aan het feit dat het meer speed was :)

ik vind rookbare dingen toch leuker :tongueout:
maar van de snuifdingen vond ik ketamine toch sowieso de grootste aanrader!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er nog nooit iets aan me neus voorbij gesch(n)oven :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.

Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.

Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."