Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niets, behalve nicotine. Het is doordeweeks dus geen drugs voor mij helaas :P"
"Re: Blijven hangen? vinzetron zei: Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt... Klik om te vergroten... Zo herkenbaar. Ik heb dit ook altijd als ik erg veel smoor. Het lijkt dan net of ik twee personen ben. Heel vreemd is dat. Het voelt erg afwezig. Ik kan gewoon over alles lekker nadenken terwijl de andere "persoon" dan gewoon alle acties uitvoert zoals lopen of het praten tegen iemand etc."
"Echt altijd hoef ik of een medetripper maar een vaag geluid uit te kramen en we weten precies wat we bedoelen Ik zat tijdens mijn trip te denken dat we nu met zijn allen dichter bij het "alles" waren en daardoor meer gelijk stonden aan elkaar. Het klinkt nu nogal zweverig maar toen was het voor mij zo helder als een wetenschappelijk onzerzoek dat zwaar bewijs heeft."
"Sweet_Shadow zei: Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P Klik om te vergroten... Ik herken het Ik staar/loop soms gewoon voor me uit maar in mijn hoofd gebeuren de grootste verhalen. Heb ik altijd al gehad, ook voordat ik aan drugs begon. OT: Mij lijkt het dat als je meer dan 3 X per jaar aan paddo's doet dat dan heel de magie en het bijzondere van de paddo's verdwijnt."
"Heb er zin in! Prodigy!"
"Ik vind je ook altijd een leuke poster, dus veel sterkte ermee! en laat de wiet je niet de baas zijn, ofzo iets :P Nog maar 2 maandjes.. er komen blijkbaar nog een stuk of 20 nieuwe acts. Misschien wel Daft Punk?"
"[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-Fz85FE0KtQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-Fz85FE0KtQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NGI_UA18RsI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NGI_UA18RsI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wjthx1GKhUI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wjthx1GKhUI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Fy9ai4YKktc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Fy9ai4YKktc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]"
"[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZR035Mhd58o&hl=nl_NL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZR035Mhd58o&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7s7KlQYVBwc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7s7KlQYVBwc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Crookers - My Penny Vind de sounds die ze (ook bij andere nummers) gebruiken gewoon orgineel en gaaf (naja misschien komt dat ook maar omdat dit mijn favo nummer was tijdens mijn laatste xtc trip :P )"
"Nog een beetje na aan het trippen van de paddo's en de jointjes"