Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
171 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad het plan!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Klik om te vergroten...
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xanthines
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
Klik om te vergroten...
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed en wiet vrijdag avond en nacht
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
Klik om te vergroten...
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxycodon vrijdag en zaterdagavond . Alcohol zondagavond en nu.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
Klik om te vergroten...
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
Klik om te vergroten...
O natuurlijk zo had ik dat nog niet bedacht. Je hebt gelijk.. Ik stuur je PB'tje :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat gek, dit topic staat zo laag.

Gisteren Cookies (wiet, indica dominant) gebruikt. Heel relaxte high waar ik gek genoeg niet echt slaperig van werd, ondanks de waarschuwingen hiervoor. Ideaal om mee muziek te luisteren bijvoorbeeld. Niet echt "psychedelisch" zoals de haze soorten, maar weer leuk op een andere manier.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Wat gek, dit topic staat zo laag.

Gisteren Cookies (wiet, indica dominant) gebruikt. Heel relaxte high waar ik gek genoeg niet echt slaperig van werd, ondanks de waarschuwingen hiervoor. Ideaal om mee muziek te luisteren bijvoorbeeld. Niet echt "psychedelisch" zoals de haze soorten, maar weer leuk op een andere manier.
Klik om te vergroten...
Kon je er ook coockies uit halen qua smaak?
Had laatst mango kush en was top maar geen mango gemerkt....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Kon je er ook coockies uit halen qua smaak?
Had laatst mango kush en was top maar geen mango gemerkt....
Klik om te vergroten...
Haha niet echt eigenlijk.

Ruikt wel als een indica, beetje muffig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Haha niet echt eigenlijk.

Ruikt wel als een indica, beetje muffig.
Klik om te vergroten...
Met bv Cheese etc merk ik ook nooit iets van dat t naar kaas zou smaken. Volgens mij is het maar een naampje en betekent het niks hahaha.
Als het effect maar goed is!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Met bv Cheese etc merk ik ook nooit iets van dat t naar kaas zou smaken. Volgens mij is het maar een naampje en betekent het niks hahaha.
Als het effect maar goed is!
Klik om te vergroten...
Ik heb serieus een paar cheese strains gehad die daadwerkelijk roken naar oude kazen. Big buddha cheese bijvoorbeeld.

Kan niet echt zeggen dat ik die geur nou zo prettig vond, maar ik begrijp waarom ze het cheese noemen. :wink: Big buddha cheese is ook wel een dikke aanrader, ondanks dat het ooit mijn ergste bad trip in gang zette. Maar dat kwam omdat ik lsd combineerde met deze wiet. Spul is heel sterk.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanmiddag DPT. Wow, wat mooi. Wil terug.
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag een joint, straks nog eentje :hearteyes:
D
DopeSickLid
01-01-2024, 00:00
#17
om 6 uur 1.5gr in melk uur geleden 2.5 hashmelk joints tussendoor
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren/vannacht een capsule pep van 100mg en op de after nog een bacootje gedronken.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#19
3mmc half uurtje geleden.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zaterdagavond heb ik weer DPT gebruikt. Ik wil graag een tripreport schrijven, maar ik kan geen woorden vinden voor m’n ervaring. Misschien komt het nog. Het volgende heb ik opgeschreven als appje naar m’n vriend in de uren na mijn trip:

Wauw. Gewoon wauw. Tijdens het eerste halfuur had ik het gevoel dat ik iets van een breakthrough had. De CEVs en de OEVs waren één geworden. Ik wist niet meer wat nou een CEV was en wat een OEV. Had ik m’n ogen nou open of dicht? Ik wist het gewoon niet meer. Alles versmolt samen tot één groot, mooi, kleurrijk, ander universum. Ik wist ook niet meer of ik nou leefde, dood was of droomde. Ik moest mezelf eraan herinneren om adem te halen. Waar was ik? Wie was ik? Of ben ik nog steeds? Een totaal verlies van ego. Ik kon niet meer op m’n eigen naam komen. Had ik überhaupt wel een naam? Ik had geen taal meer, was monddood gemaakt. Ik was in een tunnel en zag mezelf doodgaan, of ging ik toch zelf dood? De tunnel was de poort naar een andere wereld. The world is underneath me, around me, above me. Ik was de wereld. I am the universe. The universe is me. Ik ben groots en tegelijkertijd zo nietig. Onvoorwaardelijke verbondenheid en liefde. Omringd door warmte, door energieën. Ik ben niet alleen. Ik ben samen met alle andere kinderen van deze aarde. Euforie. Alles voelt als één groot orgasme. Zo begint het leven. Ik was herboren.

Na dit eerste halfuur kwam ik weer een beetje terug in de realiteit. Ik herkende de kamer weer, herinnerde me dat ik DPT had genomen, dat ik onder invloed was, dat ik een naam heb, en taal, dat ik een mens ben, dat ik dankbaar moet zijn voor het leven, dat er zoveel is om voor te leven. Hierna heb ik nog zeker 3 uur flink zitten trippen, genietend van de prachtige visuals en alle filosofische gedachten. Wat is de wereld toch mooi. Ik moet beter voor haar zorgen, zoals zij ook zorgt voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."