#1
Dat is inderdaad het plan!Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Dat is inderdaad het plan!Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.Foto? ben wel benieuwd stiekem.......![]()
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
O natuurlijk zo had ik dat nog niet bedacht. Je hebt gelijk.. Ik stuur je PB'tjeMaar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
Kon je er ook coockies uit halen qua smaak?Wat gek, dit topic staat zo laag.
Gisteren Cookies (wiet, indica dominant) gebruikt. Heel relaxte high waar ik gek genoeg niet echt slaperig van werd, ondanks de waarschuwingen hiervoor. Ideaal om mee muziek te luisteren bijvoorbeeld. Niet echt "psychedelisch" zoals de haze soorten, maar weer leuk op een andere manier.
Haha niet echt eigenlijk.Kon je er ook coockies uit halen qua smaak?
Had laatst mango kush en was top maar geen mango gemerkt....
Met bv Cheese etc merk ik ook nooit iets van dat t naar kaas zou smaken. Volgens mij is het maar een naampje en betekent het niks hahaha.Haha niet echt eigenlijk.
Ruikt wel als een indica, beetje muffig.
Ik heb serieus een paar cheese strains gehad die daadwerkelijk roken naar oude kazen. Big buddha cheese bijvoorbeeld.Met bv Cheese etc merk ik ook nooit iets van dat t naar kaas zou smaken. Volgens mij is het maar een naampje en betekent het niks hahaha.
Als het effect maar goed is!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."