Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vier jaar geleden ben ik begonnen met fitnessen. Dat begon me na een half jaartje wel een beetje te vervelen omdat ik een doel miste en toen kwam ik via social media achter de sport powerliften. Hierbij gaat het om zoveel mogelijk gewicht tillen in de drie onderdelen: squat, bench press en deadlift. In 2017 deed ik toen mijn eerste wedstrijd en dat smaakte naar meer. Ik maakte snel progressie en drie maanden na mijn eerste wedstrijd deed ik al mijn eerste internationale wedstrijd. Inmiddels drie NKâs, twee EKâs en één WK verder. Heel gaaf en stiekem best een beetje trots op natuurlijk. Jammer genoeg zijn alle wedstrijden dit jaar geannuleerd vanwege corona. Ik zou eigenlijk dit jaar ook weer meedoen aan NK, EK en WK. Ik hoop dat de situatie snel weer normaal wordt, want ik mis wel een doel om naartoe te werken. Ook is het fijn om een wedstrijd in het vooruitzicht te hebben, omdat mij dit helpt om beter op mijn voeding te letten, waardoor ik mijzelf ook beter en energieker voel."
"*.exe2.0 zei: Erg cool maar zo ben je wel makkelijk te achterhalen misschien he.. Klik om te vergroten... Haha goed punt :â)"
"Blauweaap zei: Door het trainen worden je spieren juist tight Dit kan je verhelpen met stretchen. je bent juist meer blessure gevoellig als je niet stretched. Klik om te vergroten... Dit klopt inderdaad. Wel zit er een âgrensâ aan hoe lening nog praktisch is voor je sport. Voor krachtsport is het vaak juist beter als je spieren een zekere stijfheid hebben. Teveel soepelheid kan zorgen voor inefficiĂ«nt bewegen. Ik zou daarom nooit yoga aanraden voor iemand die op hoog niveau gewichten tilt."
"Aan de mensen hier die wel eens erotische verhalen lezen. Waar doen jullie dat zoal? Ik vind die Nederlandse verhalen vaak zo tenenkrommend maar Engels vind ik ook vreemd voor zoiets instinctief als seks (met porno kijken geen last van, maar met lezen wel). PS. Misschien kom ik later nog terug op de vragen đ"
"âZeer onwaarschijnlijk dat bejaarde Zwitser door vaccin stierfâ Het is âzeer onwaarschijnlijkâ dat de dood van een bejaarde Zwitser die ingeĂ«nt was tegen het coronavirus verband houdt met die prik. Dat meldt de Zwitserse medicijnautoriteit Swissmedic na⊠www.telegraaf.nl"
"100ug 1P-LSD is inderdaad al een redelijke tripdosis en zou ik ook niet zo snel op een feest doen. Psychedelica op (psytrance) feesten vind ik juist de perfecte combi, maar wel in een lichte(re) dosis. Afgelopen weekend een psytrance feestje gehad met 10mg 4-HO-MET en 20mg 4-AcO-MALT. Heb er een pilletje dex bijgenomen voor nĂ©t wat meer energie. Was echt perfect: mega euforisch en entactogeen, mooie visuals, energiek, heerlijk gevoel in mân lichaam, dansen wat automatisch gaat en volledig opgaan in de muziek. Werd er alleen niet heel praterig van maar daar ben ik ook niet naar op zoek op psytrance feestjes om eerlijk te zijn. Ik ben liever al dansend aan het wegdromen op de muziek. Overigens was een gesprek voeren wel prima te doen, maar dus vooral minder behoefte aan. AL-LAD schijnt trouwens ook een fijne psychedelica te zijn op feestjes. Heb er zelf geen ervaring mee maar vrienden gebruiken dat wel eens, ook op hardstyle feesten wat toch best anders is dan psytrance of techno en zij worden daar altijd erg sociaal van."
"MDMAZING zei: En 3mmc is veeeeels te lekker.. goed uitkijken met dat spul Klik om te vergroten... Haha dit dus. Afgelopen weekend ook 3-MMC op (320mg verspreid over 8 uur). Super lekker gegaan en dag erna geen kater. Merk wel dat ik het een iets te leuk stofje vind. Zou nu wel weer willen gebruiken, maar goed, doen we niet natuurlijk. Bij andere drugs heb ik dat niet zo sterk, dat ik meteen de week erop weer wil. Misschien alleen na mijn eerste paar keer XTC. Vond trouwens 320mg over 8 uur nog steeds erg mild, terwijl aanbevolen dosis een stuk lager ligt. Kun je 3-MMC ook op puurheid laten testen? Ben wel benieuwd... Wil het de volgende keer eigenlijk wel iets hoger doseren, aangezien ik nog geen last had van lichamelijke bijwerkingen ofzo."
"verwondering zei: Nu vind ik het best jammer dat hier geen verkooppunten genoemd mogen worden. Maar p-verdikke, ik doseer 3-MMC op 50 mg, en neem dan 2 of hooguit 3 keer op een avond een capsule. En daarvan ga ik compleet uit mijn plaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 320 mg mild vindt. Ik zou inderdaad bijna gaan vermoeden dat je onzuiver spul hebt. Klik om te vergroten... Oh wauw, dat is haast niks vergeleken met wat ik neem inderdaad. Lees wel vaker over lage doseringen. Het is sowieso een subtiel stofje vind ik, niet zo geforceerd als mdma of speed, maar ik kan me niet voorstellen dat ik van 50 mg van mijn spul iets zou voelen. Vermoed dus zelf ook dat het niet zo puur is."
"De Dunne zei: Kan ook zijn dat je een ander gevoel nastreeft. Dat je dus het heftige gevoel van een hoge dosering als normaal bent gaan zien. Dan valt een lagere dosering idd tegen. Met mdma zie je dat ook heel vaak. Men begint met veel te hoge doseringen de eerste keren waardoor je het âechteâ mdma gevoel niet hebt leren waarderen/uitvinden. Als men dan toch verstandig gaat doen en lager gaat doseren in de toekomst dan denken ze dat het weinig doet. Ze zijn gewend geraakt aan het te hard gaan en de denken dat het erge kaakschaatsen, krampen, flink waus zijn de juiste mdma effecten zijn. Klik om te vergroten... Tjsa, zou kunnen, maar doseer juist vaak aan de lage kant met drugs. Met MDMA nam ik ook nooit meer dan een halve pil over een feest (weeg 65 kg, en onze pillen waren vaak 200 mg) en daarvan werd ik vaak al vrij wausig terwijl vrienden dan gewoon twee van dat soort pillen hadden weggewerkt. Speed hetzelfde verhaal. De eerste keer 3-MMC had ik 135 mg op en toen twijfelde ik serieus of het wel werkte. Maar goed, kan zijn natuurlijk, dat ik meteen te hoog heb ingezet, maar als ik zie hoe gevoelig ik ben voor mdma dan had ik die dosis 3-mmc waarschijnlijk wel als iets steviger ervaren, vermoed ik dan."
"Mindless zei: Klinkt misschien wat hard of ongevoelig, maar ik denk ook dat het qua geaardheid gewoon een kwestie is van hetero, homo, bi- of aseksueel. Klik om te vergroten... Wel grappig dat je dit zegt, want de meeste mensen zouden me in het hokje biseksueel zetten als ik ze vertel over mijn seksuele geaardheid, maar zelf identificeer ik me totaal niet met dat labeltje. Mij maakt het verder niet uit hoe mensen het noemen. Ik zie seksualiteit eerder als een glijdende schaal en niet als een vaststaand hokje. Vroeger identificeerde ik mij heel duidelijk als lesbisch. Tussen mijn 14e en 21e heb ik alleen relaties en seks met vrouwen gehad. Ik zoende af en toe wel eens met mannen. Ik was wel nieuwsgierig, maar ik had nooit het gevoel dat ik iets miste. Toen ik 21 was begon ik steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe het zou zijn met een man en ik begon er ook steeds meer behoefte aan te krijgen. Toen heb ik redelijk wat geëxperimenteerd met mannen tot ik uiteindelijk mijn huidige vriend ontmoette. Wij zijn inmiddels alweer 4 jaar een stel en ik heb in tussentijd geen seks meer gehad met vrouwen en nu mis ik dat weer niet. Over het algemeen vind ik vrouwen nog steeds wel aantrekkelijker dan mannen. Fysiek voel ik mij juist weer meer aangetrokken tot mannen. In mijn relaties met vrouwen was ik vaak de dominante partij, terwijl ik eigenlijk als sinds ik me kan herinneren onderdanige gevoelens heb. Het voelt voor mij veel natuurlijker om onderdanig te zijn aan een man en daarom vind ik seks met een man veel spannender. Dat terwijl ik seks met een vrouw wel heel lekker en sensueel vind. Mocht het ooit uit gaan met mijn vriend (wat ik overigens niet denk) dan ligt het wat mij betreft wel helemaal open of ik met een man of vrouw ga daten en weer een relatie krijg. Ik weet alleen wel dat als ik weer een relatie met een vrouw zou krijgen, ik wel een open relatie wil, omdat ik anders de seks met een man teveel zou missen. Mocht ik een relatie met een man krijgen, dan hoef ik niet per se een open relatie want seks met een vrouw mis ik niet per se. Mijn vriend en ik hebben het wel vaak over trio's, dus waarschijnlijk gaat er wel eens een keertje een vrouw bij komen. Ik ben wel benieuwd hoe het dan weer zou voelen met een vrouw. Toch wil ik gek genoeg liever een mmv-trio dan een mvv-trio :')"