Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey medeleden, Na een tijdje en wat leeswerk te hebben verricht, ben ik wel nieuwschierig naar truffels. Nu het volgende, ik slik ook medicatie, waaronder olanzapine 20mg, diazepam 5 mg en lorazepam 6 mg. Dit allemaal verdeeld over de dag. Is het verstandig om met deze medicatie truffels te doen, want ik heb er niet veel, maar wel wat over gelezen. Ik kijk uit naar antwoorden, voornamelijk voor als ik dadelijk beter zit, ik een innerlijke reis wil maken. Greetz van de waanzinpriester"
"Dank je voor je antwoord, jammer dat deze 2 soorten middelen de trip onderdrukken. Ik had echt een keer zin in een innerlijke reis naar het diepste van mijn ziel. Misschien in de toekomst, maar dat lijkt me helaas sterk. In ieder geval nog bedankt voor je antwoord."
"Ik slik de olanzapine tegen geluiden die er niet zijn. Benzodiazepinen tegen de dwang naar drank. ( heb een hele geschiedenis met alcohol gehad). Nu ik dit zo typ, heb ik wel begrip om niet met antipsychotica te beginnen aan tripmiddelen. Ik wou alleen een diepe innerlijke reis maken, anders dan met wiet. Maar nogmaals bedankt voor de info"
"Wiet, tabak en koffie. Dat is het enigste wat ik op dit moment in huis heb"
"Ikzelf ben begonnen met de smoking blue, maar ben overgestapt naar de smoking gold. Die is net wat smaller."
"Op dit moment, heb ik een nieuwe favoriet. Namelijk sneeuwwitje. Ik heb vandaag een joint gerold ervan en ik was 5 uur stoned. Dat terwijl ik toch regelmatig blow, dus dat was mooi meegenomen"
"Ik kan je de bulldog op het leidseplein aanraden. Die is niet te groot, niet te klein en ze hebben daar stiekem toch redelijk goede wiet. Wel is the bulldog prijzig, maar dat vind ik het waard. Hopelijk heb ik je kunnen helpen."
"Bekent verhaal, ik heb het af en toe ook. Dan gaat het niet en het enigste dat werkt is iet zoets eten of drinken en de roes uitslapen met enige moeite."
"Hallo, je hoeft je als het goed is geen zorgen te maken over lidmaatschap bij de shops in nijmegen. Ik heb zelf namelijk 6 jaar in nijmegen gewoond en ze deden er niet moeilijk over. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij zit je gewoon op safe. Fijne vakantie in nijmegen en smokese."
"Toen ik nog dronk, deed ik er af en toe een joint bij. Helaas werd ik de volgende morgen, of middag, in bed wakker. Wel een leuke ervaring die je hebt meegemaakt, dat was bij mij anders."