Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat? Coke (en een welverdiende cappuccino). Wanneer? Zojuist, een minuut of 10-15 geleden."
"Missyy23 zei: SmartieAndMe zei: Deuren die worden opengetrokken en mensen die na toiletbezoek worden gefouilleerd Klik om te vergroten... Zo, zal je gebeuren zeg, zit je net lekker, wordt die deur ff opengetrokken :-/ Volgende stap is iedereen bij binnenkomst visiteren, 'bend over and cough please' :-/ Klik om te vergroten... Dat mensen na een (erg lange) toiletbezoek gefouilleerd worden gaat inderdaad best ver, maar daar kan ik nog wel enige begrip voor opbrengen, want drugsgebruik kan ervoor zorgen dat ze hun vergunning kwijtraken. Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy."
"ooscaar zei: SirErick zei: Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy. Klik om te vergroten... Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop. Klik om te vergroten... Als het mij zou overkomen dan zou ik, als man zijnde, ook aangifte doen en daarbij zou ik die mafkees "per ongeluk" op zijn bek timmeren. Immers, zulke grappen doe je gewoon niet."
"Als proefkonijn voor de medische wetenschap heb ik zo'n beetje alle medicijn- en drugsoorten op me laten testen. Voor de duidelijkheid: alles wat ik ooit op me heb laten testen vond onder streng medisch toezicht plaats, de doseringen waren velen malen lager dan wanneer iemand hetzelfde middel zou gebruiken in een niet-proefkonijnen setting aangezien het enkel om de traceerbare - en dus meetbare - effecten gaat en niet of de proefkonijn er "lol" aan beleefd. Maar goed, ik kan dus beter noemen wat ik niet heb willen testen aangezien die lijst vrij kort is. Hier komen ze: methamfetamine, heroïne, desomorphine, sisa, hiv-remmers, radioactieve en chemo-medicatiesoorten zijn stoffen waar ik "nee" tegen gezegd heb als proefkonijn zijnde. Buiten een proefkonijnen-setting heb ik serieus geen enkel behoefte om alcohol of andere drugsoorten te willen proberen, dit vanwege het feit dat ik eigenlijk best wel een mietje ben als het om drugs gaat. Met andere woorden: coke is de enige drugsoort die ik gebruik."
"ZERO- zei: Huh dit topic bestaat toch ook al in het 'Drugs' subforum? Oh nee wacht... dat is 'Wat gebruik je nu?'.. Toch? Klik om te vergroten... Ja, dat klopt inderdaad."
"Ik heb, een minuut of twee geleden, een paar lijntjes coke gesnoven."
"Coke (the only drug I use). Maar ja, dat zal uiteraard geen verrassing zijn."
"Haardroger zei: 3-Methylmethcathinone is als ik het goed heb de juiste naam voor MDMA toch? Klik om te vergroten... 3-Methylmethcathinone is 3-MMC en MDMA staat voor 3,4-methylenedioxy-methamphetamine. Met andere woorden: dit zijn twee verschillende middelen."
"Fool zei: Edit) Erik was me voor. :P Klik om te vergroten... Tsja, ze zeggen niet voor niks dat cokegebruikers snelle typetjes zijn... Whahaha, lol. :P"
"MDMAmazing1 zei: dropshot shotjes best wel leip :$ Klik om te vergroten... Bedoel je dat zwartkleurige drankje of is dit een nieuw drugsoort die ik nog niet ken?"