Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yaizer zei:
2c-b gisteravond met m'n beste vriend.

Was een goede stevige trip. Veel muziek geluisterd als Pink Floyd. Ook een ballonnetje lachgas hier en daar. Was erg leuk.
Klik om te vergroten...
Hoe zit het met die LSD trip? Nog geen geschikt moment gevonden?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Muziek + LSD :hearteyes: :hearteyes:

Ik kijk uit naar je report. :grin:
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep gisteravond op een future house feest, was wel lachen. Veel peptalks tijdens het water halen. Crash moet helaas nog komen, gelukkig wel nog 2 uur slaap gepakt vanmiddag. Ik moet er wel nog even aan wennen dat het zo lang blijft werken, vooral bij orale inname, teller staat inmiddels alweer op 19 uur sinds de inname..
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Muziek + LSD :hearteyes: :hearteyes:

Ik kijk uit naar je report. :grin:
Klik om te vergroten...

Een trip report wordt wel lastig. Ik heb 3 uur van een 2c-b trip met veel pijn en moeite in een enorm trip report gezet. Laat staan 8 tot 12 uur! :grin:

Zal sowieso wel veel vertellen hoe het was. De drug die mij sinds het eerste moment het meest fascineert komt nu eindelijk op mijn pad. Ik wist dat de dag ging komen :hearteyes:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen weekend 2cb en keta :hearteyes:
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vannacht opnieuw XTC geprobeerd, zal er wel een klein reportje over schrijven:

Omdat ik komende week een tentamen heb en ik dit feest (en eindelijk een nieuwe poging XTC) echt niet wilde missen, heb ik met mijzelf de compromis gemaakt om een redelijke dosis te doen (85mg) maar niet bij te nemen, zodat de kater zo min mogelijk aanwezig is de dagen erna. Echter was ook deze dosis niet genoeg om er echt in te klappen, had wel dat ik het effect voelde opkomen en alsof het 'effect laadbalkje' bijna op 100% zat (tintelend gevoel in mijn lichaam, opkomende misselijkheid), echter wanneer ik mij dit realiseerde werd het effect weer langzaam zwakker. Dit gebeurde zo'n 3 keer vlak achter elkaar, dus toen heb ik na anderhalf uur toch maar een klein beetje bijgenomen (iets van 15mg, om net over die grens te gaan) maar ook dit leverde hetzelfde effect op. De hele avond door voelde ik me wel energiek, pupillen waren ook erg vergroot, het voelde alsof hij fysiek wel grotendeels was ingeslagen maar mentaal nog niet.

Echter kreeg ik op het einde pas door dat ik de hele tijd iets voelde golven, mijn zicht veranderde soms ineens alsof ik een zonnebril af had gezet en voelde ik een warme gloed die over mij heen stroomde niet meer, dus blijkbaar had ik dan tóch wel iets gevoeld maar dan vrij mild. Was uiteindelijk wel echt een geslaagde avond, had ook vrij vroeg al geaccepteerd dat het niet uitmaakt of ik het voel of niet en dit heeft echt erg geholpen.

Heb nog steeds niet echt goed een mening over XTC/MDMA, aangezien ik nog niet weet of ik het nou leuk vind of niet. De opkomende misselijkheid en een 'vaag gevoel' soms (ik wilde alleen maar liggen op dat moment, in de hoop dat het dan over ging) waren niet echt chill, had verder best wel veel energie en ik omhelsde/knuffelde iemand een stuk sneller dan normaal, maar ik kreeg nou niet echt een euforisch gevoel (de toppen in de golf voelde ook er mild aan, iets wat ik niet verwacht had aangezien iedereen altijd zegt dat MDMA een vrij zware high geeft).

Ik ga het denk ik nog één keer proberen op een feest en dan gewoon nog iets hoger doseren (105-120mg), liever even een paar minuutjes zitten omdat het vrij hard in kickt dan de hele avond zo'n halfbakken gevoel vol vaagheid over wat ik precies voel.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#7
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#8
benniesmitters zei:
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
Klik om te vergroten...
Haha joh, natuurlijk ga ik een pauze inlassen, met 'volgende keer' bedoel ik ook eind januari ongeveer. Nou ook hopen dat er een leuk feest in die periode is. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ethylfenidaat, alcohol en wiet afgelopen zaterdag op een vrijgezellenfeest in Antwerpen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yaizer zei:
Een lekkere joint, 20 minuten geleden.
Fijn weekend iedereen :grin:
Klik om te vergroten...

door Yaizer op 11 nov 2016 16:39
Klik om te vergroten...

Dus als ik het goed berekend heb om 4:19... THAT IS JUST SO NOT RIGHT :tearsofjoy:

EDIT prettig weekend though! :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Tekzor :grin:

Was dit je eerste keer LSD? Weer een heel ander iets dan andere stofjes hè? En inderdaad, goddelijk...
Klik om te vergroten...

Dit was inderdaad mijn eerste keer. Het is een fantastisch stofje op zich. Ik had er al een eindje hoge verwachtigingen van en wou het toch nog dit jaar aan de "have done" lijst toevoegen. De avond is losgegaan bij een brede grijns op mijn gezicht en de gedachte: "Mijn huis leeft en ademt. De verwarmingsinstallatie is het hart en de leidingen vormen de levensaders van mijn woonst. De radiador en het geluid die er uit voorkomt zijn de zintuigen" Kan zo nog heel wat dingen opsommen. Diepgang op een niveau waar ik van hou en zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst. 50Mics was een ideale kennismaking en als ik de tijd vind volgt een report zeker en vast :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."