#1
Hoe zit het met die LSD trip? Nog geen geschikt moment gevonden?Yaizer zei:2c-b gisteravond met m'n beste vriend.
Was een goede stevige trip. Veel muziek geluisterd als Pink Floyd. Ook een ballonnetje lachgas hier en daar. Was erg leuk.
Hoe zit het met die LSD trip? Nog geen geschikt moment gevonden?Yaizer zei:2c-b gisteravond met m'n beste vriend.
Was een goede stevige trip. Veel muziek geluisterd als Pink Floyd. Ook een ballonnetje lachgas hier en daar. Was erg leuk.
Mindless zei:Muziek + LSD![]()
![]()
Ik kijk uit naar je report.![]()
Haha joh, natuurlijk ga ik een pauze inlassen, met 'volgende keer' bedoel ik ook eind januari ongeveer. Nou ook hopen dat er een leuk feest in die periode is. :Pbenniesmitters zei:@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.
En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
Yaizer zei:Een lekkere joint, 20 minuten geleden.
Fijn weekend iedereen![]()
door Yaizer op 11 nov 2016 16:39

Mindless zei:Tekzor![]()
Was dit je eerste keer LSD? Weer een heel ander iets dan andere stofjes hè? En inderdaad, goddelijk...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."