#1
Over hersenen frituren gesproken. :')
Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
DhrBKJN zei:Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest![]()
~BKJN
Skirre zei:DhrBKJN zei:Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest![]()
~BKJN
Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallucineren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
DhrBKJN zei:persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah
Daarvoor heb ik wel dissociatieven of een beetje 2C-X, dat is een héél stuk gezonder dan wazig worden van MDMA. :PMusicIsLife zei:Pep dus.. Gister
DhrBKJN zei:persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah
Dat vind ik toch zo leuk! Lekker beetje wazig worden aan het eind van het feest. Genieten!
Haha ook meteen je neus in, was vast niet heel lekker of viel het mee?bobsacamano zei:2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.
Psychedelibee zei:Haha ook meteen je neus in, was vast niet heel lekker of viel het mee?bobsacamano zei:2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.
leipebaviaan zei:Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Fool zei:Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."