Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
173 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over hersenen frituren gesproken. :')
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...


Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zaterdagavond/zondagochtend een klein beetje sos bij een vriend thuis.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
DhrBKJN zei:
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...

Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
Klik om te vergroten...

Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallicuneren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
1,5 2C-B pil afgelopen zaterdag. lang en goed op kunnen dansen weinig trip gemerkt.
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skirre zei:
DhrBKJN zei:
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...

Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
Klik om te vergroten...

Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallucineren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
Klik om te vergroten...



Ohh nee dan heb je best wel wat extra's genomen jaa... volgende keer weer wat minder gewoon toch? persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah :grin:

~BKJN :kots:
~
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep dus.. Gister :tongueout:

DhrBKJN zei:
persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah
Klik om te vergroten...

Dat vind ik toch zo leuk! Lekker beetje wazig worden aan het eind van het feest. Genieten!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
MusicIsLife zei:
Pep dus.. Gister :tongueout:

DhrBKJN zei:
persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah
Klik om te vergroten...

Dat vind ik toch zo leuk! Lekker beetje wazig worden aan het eind van het feest. Genieten!
Klik om te vergroten...
Daarvoor heb ik wel dissociatieven of een beetje 2C-X, dat is een héél stuk gezonder dan wazig worden van MDMA. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen zaterdag weer eens wat hasj olie gedabt. Nu ik niet meer dagelijks blow komt dat wel erg hard binnen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
bobsacamano zei:
2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.
Klik om te vergroten...
Haha ook meteen je neus in, was vast niet heel lekker of viel het mee?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die combinatie staat er volgens mij ook niet om bekend om fijne effecten te veroorzaken. Methylfenidaat verslapt zowel het fijne gevoel van cocaïne als dat het de risico's verhoogt. De laatste keer dat iemand erover hoorde vertelde die erbij dat hij "wakker werd op de grond". :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was er beetje frisser door ofzo beetje meer energie. Merkte niks van last in mijn neus.
lol


Psychedelibee zei:
bobsacamano zei:
2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.
Klik om te vergroten...
Haha ook meteen je neus in, was vast niet heel lekker of viel het mee?
Klik om te vergroten...
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Klik om te vergroten...

Dit is het in ieder geval niet want de vorige keer heb ik de hele avond gesnoven en toen had ik er ook last van. Heb het wel eens eerder van mensen gehoord en toevallig een vriend van me die ook naar masters of hardcore ging, die ik gistermorgen via whatsapp sprak, had precies hetzelfde probleem.

Fool zei:
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
Klik om te vergroten...

Nee niet heel vreemd nee, alleen heb ik tijdens gebruik van xtc ook nog nooit een hap door mn keel geduwd en daar ben ik nog nooit misselijk van geworden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou heeft speed wel behoorlijk wat meer relatieve affiniteit voor noradrenaline dan MDMA dat heeft, iets wat de 'fight-and-flight-response' aanwakkert en daardoor gaat je spijsvertering kut doen. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat zeg je nou weer allemaal fool?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ik het niet héél raar zou vinden als je met pep op eerder last krijgt van je maag dan met MDMA op. (gegeven dat de overvloed serotonine je niet echt misselijk maakt oid, dan. :wink:)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar dat is het juist, de overvloed aan serotonine kan je wél misselijk maken... Dat is juist waarom je vaak hoort dat mensen moeten nekken bij de inslag.

Het maagdarmkanaal bevat ook serotonine en serotoninereceptoren. Ik zou niet weten waarom, maar ze zitten er en op die manier kan bij MDMA gebruik je maag dus overprikkeld raken wat klachten veroorzaakt.

Dus nee, volgens mij draai je het om.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sorry die miste ik even :P

Na gebruik is meestal voedingsproblemen of gebrek/overschot aan drinken.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie hebben echt te veel verstand van drugs...............

Ik word van speed altijd misselijker dan van xtc. HOPPAAAA TAKE THAT.

En voor het laatst heb ik bier gebruikt, afgelopen vrijdag. Veel bier. En wijn. Veel wijn. Daarna ging ik dronken een tosti bakken IN EEN PAN. Het was echt een uitdaging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."