Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijm snuiven. Of een blik verf open trekken en goed inhaleren. Aansteker gas. Aceton Zo heb je genoeg van die dingen."
"Kun je ook bij Ali bestellen"
"De ergste kater is toch echt wel XTC daar ben ik zo een week slecht van slecht kunnen eten niet lekker in je vel zitten. Daar in tegen met drank ben ik gewoon 1 dag goed slecht en dan is het ook goed"
"Vooral omdat het je eerste keer is en je niet zo goed wat je moet verwachten. Ja je leest je wel in maar in het echt is het heel anders. De eerste keer heb ik 1 genomen en er gebeurde eigenlijk niet veel. Die avond ook maar voor bij laten gaan. De keer er op nam ik elke keer 2 de ene keer ga ik harde dan een andere keer wil nog wel eens andere halen. Het inkicken vindt ik nooit fijn begin te gapen misselijk koud. Dan kruip ik altijd lekker onder de deken op de bank. Bad trip weet ik eigenlijk niet of ik dat wel eens heb gehad. Tuurlijk heb ik wel eens moment gehad dat het hele huis scheef trok maar je kunt dan nog wel zo denken dat je weet dat het niet echt is en straks weer voor bij is. Ik wens je in iedergeval heel veel plezier. En begin rustig aan"
"Echt veel positiefs heeft het mij niet op geleverd Ja in het begin is het nog leuk en leerde ik heel veel nieuwe mensen kennen (waar ik nu dus ook niet meer mee om ga) Zolang ze kunnen gebruiken zijn het je vrienden en anders hebben ze geen tijd voor je. Waar door ik andere vrienden weer heb laten vallen. Een hele goeie vriend verloren aan een overdosis pep en alcohol.. En nu als ik er aan terug denk was ik er een paar jaar geleden maar nooit aan begonnen. Het positieve er aan is dat je mensen wel beter leert kennen. En aan dit hele verhaal heb ik 1 hele goeie vriend over gehouden."
"Ik zou gewoon een paar bommetjes speed meenemen dat gesnuif op een feest is sws al niks..Coke zou ik niet doen of je wil om de 20 min naar de wc. Zelf werd ik er op den duur paranoia van dacht dat iedereen mij constant aan keek nu begon ik dan ook rond 13 uur Als ik jou was zal ik thuis een paar bommetjes maken en als je merkt dat je meer wil kun je gewoon bij pakken zonder naar de wc te gaan om te snuiven. Snuiven op een feest is niet voor mij weg gelegd neem het liefst MDMA cristallen ."
"De eerste keer harddrugs was met 16 jaar ongeveer. Dat was de eerste keer XTC die keer vergeet ik nooit. De dag er na had ik mijn hele mond kapot toen had ik een beugel en had kauwgum op mn beugel geplakt nou krijg dat er maar weer van af"
"3mmc half uurtje geleden."
"3mmc nu​"
"Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔"