#1
gistermiddag paar ritalin pilletjes gehad, afgelopen nacht flink aan de 2CB geweest, geweldige trip gehad ![:hearteyes:]()
Voor het eerst een goddelijke nacht geslapen na speed, dat is nieuw voor mij!Psychedelibee zei:Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt![]()
Amateurtje zei:Zojuist wat kook..locatie thuis...moet ni altijd ingewikkeld zen...
transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
transformated zei:Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Dankjehet is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk
![]()
Bobsacamano zei:2C-B speed en hasj op shoeless.
Wou eigenlijk DOC doen maar gebeurde even iets vervelends vlak voor we vertrokken. Dus leek me toch niet zo handig.
Ik had er rekening mee gehouden. Ik heb het tot nu toe alleen nog maar gebruikt op dagen dat ik net een examen had gemaakt (om negatieve consolidatie effecten te neutraliseren) en de doseringen zijn zeer beperkt en gecontroleerd. Altijd overdag beginnend met 25-30mg en 15mg redose na 1uur.honolulu4 zei:Kijk er toch maar mee uit met mxe ter vervanging van alcohol in de studeerperiode.. Alcohol is al niet goed voor je remslaap, maar met mxe skip je dit stuk van je slaap helemaal. En dit is net het deel van je slaap wat ervoor zorgt dat je dinges die je door de dag hebt geleerd consolideert.
Nu goed, ik weet natuurlijk niet of je nu studieperiode hebt of niet, en of je het dan dagelijks pakt of niet, maar ik wil je maar waarschuwen.
honolulu4 zei:Jmths zei:De laatste paar keren heb ik alcohol vervangen met MXE (25-30mg doseringen iedere 1,5-2 uur), het was even wennen maar het bevalt me erg goed.
Toegevoegde waarde zit hem er in dat het veel minder vermoeiend aanvoelt voor mijn lichaam, 's avonds lijk ik i.t.t alcohol in diepe slaap te kunnen geraken en de volgende dag word ik weer vrij fit wakker goed in staat om te studeren.
De voordelen wegen voor mij wel op, ik heb het gevoel dat het wel een gezonder en prettiger alternatief is.
Kijk er toch maar mee uit met mxe ter vervanging van alcohol in de studeerperiode.. Alcohol is al niet goed voor je remslaap, maar met mxe skip je dit stuk van je slaap helemaal. En dit is net het deel van je slaap wat ervoor zorgt dat je dinges die je door de dag hebt geleerd consolideert.
Nu goed, ik weet natuurlijk niet of je nu studieperiode hebt of niet, en of je het dan dagelijks pakt of niet, maar ik wil je maar waarschuwen.
Je voelt vanzelf normaal gezien ook wel wanneer je je REM tevaak overslaat. (humeur, waas, heel levendig dagdromen enzo)
groeten
De vraag is maar net 'belangrijk' op welke manier natuurlijk. Er is ook wel wetenschappelijk onderzoek dat suggereert dat REMslaap een rol speelt bij het consolideren van informatie op de lange termijn, ofwel het lange termijn geheugen bevordert.benniesmitters zei:Het is niet bewezen dat rem slaap belangrijk is. Dat is een theorie, onderzoek daarentegen laat ook het tegendeel zien.
Maar bepaalde anti depressiva zorgen ook dat je je rem slaap overslaat. Dat zou betekenen dat mensen die die anti depressiva zouden gebruiken dus een verslechterd leer vermogen zouden hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."