#1
45 min geleden een heerlijke hasj brownie op onder het genot van een biertje en voetbal
Klinkt niet best! Moet zeggen dat ik coke persoonlijk ook zwaar overrated vind, ik doe het misschien 2 keer per jaar. Vervelende is dat het leuker wordt als je het een beetje kent. Maar beter die je het gewoon niet meer.bobsacamano zei:avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.
Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Ja nogal! De kwaliteit was niet heel erg goed dus. Achteraf (ja, nogal dom) las ik dat een dosis van meer dan 100mg voor een extreem lang en heftige trip zorgt en het duurde zeker lang. Ik was begonnen met 120mg maar dat was voelde ik maar een klein beetje.Psychedelibee zei:Dat is ook wel een erg hoge dosering als het puur is.vanwyngarden zei:Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.
Hoe lang was je nu zoet dan? En was het nog wel chill zoveel?vanwyngarden zei:Ja nogal! De kwaliteit was niet heel erg goed dus. Achteraf (ja, nogal dom) las ik dat een dosis van meer dan 100mg voor een extreem lang en heftige trip zorgt en het duurde zeker lang. Ik was begonnen met 120mg maar dat was voelde ik maar een klein beetje.Psychedelibee zei:Dat is ook wel een erg hoge dosering als het puur is.vanwyngarden zei:Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.
Psychedelibee zei:Klinkt niet best! Moet zeggen dat ik coke persoonlijk ook zwaar overrated vind, ik doe het misschien 2 keer per jaar. Vervelende is dat het leuker wordt als je het een beetje kent. Maar beter die je het gewoon niet meer.bobsacamano zei:avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.
Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
bobsacamano zei:avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.
Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Missyy23 zei:bobsacamano zei:avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.
Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Heb in het verleden ook weleens op bed gelegen na een avondje doorhalen en dat het net was of mn lichaam 1 grote hartslag was, was wel minder toen. Maar was wel zelden, ik ben er iig niet mee gestopt, vond het toch te lekker, had er misschien beter wel mee kunnen stoppen, maar ja, 'had' is een zinloos woord![]()
Fool zei:Die combinatie staat er volgens mij ook niet om bekend om fijne effecten te veroorzaken. Methylfenidaat verslapt zowel het fijne gevoel van cocaïne als dat het de risico's verhoogt. De laatste keer dat iemand erover hoorde vertelde die erbij dat hij "wakker werd op de grond".![]()

leipebaviaan zei:Afgelopen weekend in een dronken bui pep gebruikt, heel kut.
leipebaviaan zei:Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
Pionier zei:Hasj maandag 6 april
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."