Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
167 weergaven
18-5-2026
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#1
45 min geleden een heerlijke hasj brownie op onder het genot van een biertje en voetbal
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bobsacamano zei:
avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.

Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Klik om te vergroten...
Klinkt niet best! Moet zeggen dat ik coke persoonlijk ook zwaar overrated vind, ik doe het misschien 2 keer per jaar. Vervelende is dat het leuker wordt als je het een beetje kent. Maar beter die je het gewoon niet meer.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
vanwyngarden zei:
Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.
Klik om te vergroten...
Dat is ook wel een erg hoge dosering als het puur is.
Klik om te vergroten...
Ja nogal! De kwaliteit was niet heel erg goed dus. Achteraf (ja, nogal dom) las ik dat een dosis van meer dan 100mg voor een extreem lang en heftige trip zorgt en het duurde zeker lang. Ik was begonnen met 120mg maar dat was voelde ik maar een klein beetje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
vanwyngarden zei:
Psychedelibee zei:
vanwyngarden zei:
Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.
Klik om te vergroten...
Dat is ook wel een erg hoge dosering als het puur is.
Klik om te vergroten...
Ja nogal! De kwaliteit was niet heel erg goed dus. Achteraf (ja, nogal dom) las ik dat een dosis van meer dan 100mg voor een extreem lang en heftige trip zorgt en het duurde zeker lang. Ik was begonnen met 120mg maar dat was voelde ik maar een klein beetje.
Klik om te vergroten...
Hoe lang was je nu zoet dan? En was het nog wel chill zoveel?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee ik hoef niet meer. Er lag hier nog een halve gram heb het ook door de plee gespoeld.

Psychedelibee zei:
bobsacamano zei:
avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.

Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Klik om te vergroten...
Klinkt niet best! Moet zeggen dat ik coke persoonlijk ook zwaar overrated vind, ik doe het misschien 2 keer per jaar. Vervelende is dat het leuker wordt als je het een beetje kent. Maar beter die je het gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
bobsacamano zei:
avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.

Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Klik om te vergroten...

Heb in het verleden ook weleens op bed gelegen na een avondje doorhalen en dat het net was of mn lichaam 1 grote hartslag was, was wel minder toen. Maar was wel zelden, ik ben er iig niet mee gestopt, vond het toch te lekker, had er misschien beter wel mee kunnen stoppen, maar ja, 'had' is een zinloos woord :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het was mijn eerste keer en ik denk te veel gepakt weet niet exact hoeveel maar wel te veel. En had ook twee ritalin naar binnen gesnoven voordat ik wist dat ik uberhaubt sos ging doen. Ik schrik niet zo gauw maar ik maak er deze keer maar gebruik van. :wink:

Missyy23 zei:
bobsacamano zei:
avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.

Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.
Klik om te vergroten...

Heb in het verleden ook weleens op bed gelegen na een avondje doorhalen en dat het net was of mn lichaam 1 grote hartslag was, was wel minder toen. Maar was wel zelden, ik ben er iig niet mee gestopt, vond het toch te lekker, had er misschien beter wel mee kunnen stoppen, maar ja, 'had' is een zinloos woord :)
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja niet handig. Ik was echt de ritalin al beetje vergeten. Maar zat echt nog wel in mijn systeem.

Fool zei:
Die combinatie staat er volgens mij ook niet om bekend om fijne effecten te veroorzaken. Methylfenidaat verslapt zowel het fijne gevoel van cocaïne als dat het de risico's verhoogt. De laatste keer dat iemand erover hoorde vertelde die erbij dat hij "wakker werd op de grond". :grin:
Klik om te vergroten...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zojuist een nakkie keta :hearteyes:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed afgelopen vrijdag op straat om de aangeschotenheid eruit te halen voordat we uitgingen. Sta je daar met je aangeschoten hoofd midden op straat speed uit een zakje te halen :tearsofjoy: Dit weekend waarschijnlijk voor het eerst 2c-b, maar dan niet op straat in een aangeschoten bui :rolleyes:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen weekend in een dronken bui pep gebruikt, heel kut.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
leipebaviaan zei:
Afgelopen weekend in een dronken bui pep gebruikt, heel kut.
Klik om te vergroten...

Oei, niet zo handig.. Nu weer gewoon ervan af blijven dan :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Absoluut!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
9 september 2 halve pillen xtc op Smeerboel Festival . Was heeeeeeel leuk!

En in november nog een x ritalin in Hal16 en twee keer in december, in de Trouw en op Oudjaarsnacht. Dat laatste was in de Tivoli Vredenburg.

2015 is tot nu toe aardig drugsloos. In 2014 was mijn eerste drugsmoment pas half maart. Dat ga ik nu wel verslaan denk ik haha.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
Klik om te vergroten...

Nope, dat topic gaat over wat iemand op dat moment gebruikt.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
4fmp, xtc en een hasje op TimeWarp afgelopen weekend.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hasj maandag 6 april
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 chocoladetruffels, zondagavond. En ik was goed wappie, maar het was een fijne trip!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pionier zei:
Hasj maandag 6 april
Klik om te vergroten...

Tijd?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
JA IK KAN EINDELIJK IETS ANDERS ZEGGEN DAN BIER OF WIJN.

Wiet.

Ja mijn drugsleven is fenomenaal de laatste tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."