#1
Oeh ben benieuwd. Ga je je ervaring met ons delen?
In de comedown van 6-apb. Was me een flinke reis.
In de comedown van 6-apb. Was me een flinke reis.
Oeh ben benieuwd. Ga je je ervaring met ons delen?
Klinkt wel aardig als Changa. Mooi dat het je gelukt is om het zelf te maken.Het was te vergelijken met een 10 minuut durende paddestoelen trip met iets heftigere visuals.. Mentaal bleef ik verassend genoeg erg helder/nuchter..
Klinkt wel aardig als Changa. Mooi dat het je gelukt is om het zelf te maken.
Nice! Kijk alweer uit naar je reports!Vorige week weer een Ayahuasca retreat in Peru gedaan, dit keer 3 ipv 4 ceremonies. 3 bijzondere, heftige en ingrijpende trips gehad, erg bijzonder spul blijft het toch![]()
Het outfit heb ik al gekocht inmiddelsStraks kun je nog echt sjamaan worden.![]()
Echt traditionele Peruaanse kleding of zo?Het outfit heb ik al gekocht inmiddels![]()
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.Echt traditionele Peruaanse kleding of zo?![]()
Dat is inderdaad het plan!Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.Foto? ben wel benieuwd stiekem.......![]()
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
O natuurlijk zo had ik dat nog niet bedacht. Je hebt gelijk.. Ik stuur je PB'tjeMaar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."