Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
172 weergaven
18-5-2026
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeh ben benieuwd. Ga je je ervaring met ons delen?

BasvanHoven zei:
In de comedown van 6-apb. Was me een flinke reis.
Klik om te vergroten...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
BlijeChick zei:
Oeh ben benieuwd. Ga je je ervaring met ons delen?
Klik om te vergroten...

Verder niet heel speciaal, maar wat ik nog wel ga delen waren de fotorealistische cev’s. Heb ze ooit eerder gehad, wat dan begon als wat gekleurde patronen en drie dimensionale simpele voorwerpen, was ik hier letterlijk door kamers met spullen en bureaus aan het lopen. En niet na een tijde focussen, maar letterlijk ogen dicht en boem. Het leek zelfs even alsof mijn ogen doorzichtig waren, omdat bet leek alsof ik er doorheen kon kijken.

Hier wil ik toch even mijn ervaring delen, misschien dat ik nog een topic open bij researchchemicals.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Begin van de middag ongeveer 10mg DMT in de vorm van Changa.. Had geen intentie om door te breken. Wilde meer de potentie van me eigen gemaakte Changa testen. Het was te vergelijken met een 10 minuut durende paddestoelen trip met iets heftigere visuals.. Mentaal bleef ik verassend genoeg erg helder/nuchter..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chronic303 zei:
Het was te vergelijken met een 10 minuut durende paddestoelen trip met iets heftigere visuals.. Mentaal bleef ik verassend genoeg erg helder/nuchter..
Klik om te vergroten...
Klinkt wel aardig als Changa. Mooi dat het je gelukt is om het zelf te maken.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet.
Wanneer en waar? 5 minmuten geleden in me Woonkamer.
zoals elke dag dus niet veel speciaals.

Wanneer ik iets Speciaals heb gebruikt was Mdma.
Wanneer oud en Nieuw
Waar bij me thuis met vrienden.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Klinkt wel aardig als Changa. Mooi dat het je gelukt is om het zelf te maken.
Klik om te vergroten...

Heb zelfs 3 varianten gemaakt met verschillende sterktes, kruiden en planten. Was prima te doen met behulp van het internet. Vind het persoonlijk wat minder angstig dan DMT freebase..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Vorige week weer een Ayahuasca retreat in Peru gedaan, dit keer 3 ipv 4 ceremonies. 3 bijzondere, heftige en ingrijpende trips gehad, erg bijzonder spul blijft het toch :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nice! Kijk alweer uit naar je reports!

Straks kun je nog echt sjamaan worden. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Straks kun je nog echt sjamaan worden. :wink:
Klik om te vergroten...
Het outfit heb ik al gekocht inmiddels :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Het outfit heb ik al gekocht inmiddels :wink:
Klik om te vergroten...
Echt traditionele Peruaanse kleding of zo? :grimacing:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Klik om te vergroten...
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Echt traditionele Peruaanse kleding of zo? :grimacing:
Klik om te vergroten...
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Gewoon daar voortaan in gaan trippen dan!
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad het plan!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Een vergelijkbaar outfit aan wat de sjamanen hier tijdens ceremonies dragen ja.
Klik om te vergroten...
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xanthines
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Foto? ben wel benieuwd stiekem.......:)
Klik om te vergroten...
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed en wiet vrijdag avond en nacht
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Snap ik, maar ga ik gezien het anonieme karakter van het forum toch niet plaatsen.
Klik om te vergroten...
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oxycodon vrijdag en zaterdagavond . Alcohol zondagavond en nu.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Huh is toch maar kleding? Maakt niet uit verder hoor was gewoon nieuwsgierig.
Klik om te vergroten...
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Maar aan een foto zit ook meta data vast he. En aangezien ik nog in Peru ben, heb ik momenteel niet de mogelijkheid de foto's te anonimiseren. Maar als je een pb stuurt ter herinnering, wil ik je wanneer ik weer thuis ben best een foto sturen hoor.
Klik om te vergroten...
O natuurlijk zo had ik dat nog niet bedacht. Je hebt gelijk.. Ik stuur je PB'tje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."