Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe belachelijk en erg het ook is...Moet ik bekennen dat Cocaine weer een dagelijkse gewoonte geworden is...


Het positieve is dat ik weet dat ik kan stoppen zonder hulp van derden maar het negatieve is dat ik zwak ben voor drugs als ik weer eens een tegenslag te verwerken heb...Een man alleen heeft niemand en om niet blijve te piekere en zot te draaien grijpt men naar de drugs die de zorgen wegnemen maar drugs bezorgen je er juist nog meer! ik heb een eigen zaak ik ben slecht bezig ja! Maar ben gene clochard die in de goot ligt maar wel Een dagelijkse (hard)druggebruiker op dit moment. Niemand is perfect maar ik vraag me af of er iemand is die zich in mijn situatie kan plaatsen en ergens begrijpen dat drugs de gemakkelijk vlucht is omdat het, het enigste lijkt?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amateurtje zei:
ik vraag me af of er iemand is die zich in mijn situatie kan plaatsen en ergens begrijpen dat drugs de gemakkelijk vlucht is omdat het, het enigste lijkt?
Klik om te vergroten...

Ik begrijp als geen ander dat je het als vlucht ziet.
Ben zelf 8 jaar verslaafd aan speed, nu 42 dagen clean
Door mijn verleden en het feit dat ik er alleen voor stond vluchte ik ook in de speed.
Daar waar je normaal gesproken troost of steun zoekt bij anderen nam ik speed omdat ik niemand had.
Voor mijn gevoel kon ik er dan weer ff beter tegen aan en voelde me weer wat sterker in me schoenen staan.
Het voelt als een oplossing en ik had mezelf wijs gemaakt dat als ik zou stoppen met de speed ik zou instorten .
Ik minder sterk in mijn schoenen zou staan en ik overspoeld zou worden door emoties en gevoelens zoals je het hoort te voelen .
De speed zag ik als soort laatste redmiddel om de dagen door te komen in de ellende die ik mee maak.
Nu 42 dagen clean kan ik oprecht zeggen dat ik weer meer emoties en gevoelens voel zoals dat hoort.
Ik heb nu ik aan het afkicken ben veel stemmingswisselingen en ben nog steeds erg moe. Ik zie nu in dat ik ook sterk in me schoenen sta zonder speed .
Ik niet ingestort ben omdat ik niet kon omgaan met al die hevige emoties en gevoelens.
Ik ben weer aardig geland op deze planeet kan ik zeggen en besef nu dat ik meer waard ben dan speed!.
Ik ben sterk van mezelf en een vechter van mezelf en daar heb ik geen speed meer bij nodig!.
Elke dag heb ik nog steeds meerdere malen per dag echt zin om een lijntje te nemen .
Dit zal ook nog wel ff zo blijven maar om in te zien dat ik van mezelf krachtig en sterk genoeg ben en geen speed nodig heb wat mijn lijf verwoest maakt mij enorm trots op mezelf!!.
Als je maar geloofd in jezelf dan zul je inzien dat niet de drugs je er door heen sleept maar je eigen innerlijke kracht !
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je voor je antwoord yceman24 zal er e eens na kijken en dat ze Aka morfine achtig zijn heerlijk. Even een vlucht er tussen uit. Heb de meeste drugs al eens getest op ketamine en ghb na dan.
A
AlexandreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik al ongeveer 20 jaar jaar nicotine ongeveer 20gerolde tabak cigaretten per dag ,en op mijn 20ste begonnen bijna dagelijks met wiet of hash jointjes ongeveer 10 per dag met korte blaadjes dus nu 18 jaar
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet + tabak (rook niet standaard, maar mix wel in joint)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Diazepam nicotine fentalaxine redbull
S
Snuifje88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik dagelijks speed
En zware shag
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Caffeine.

Al ruim 10 jaar geen thc & nicotine meer.

Gemiddeld genomen wel meerdere alcohol per week in de meeste weken.
Doe m'n best daar mee te stoppen maar is lastig.
Vijf glazen is dan wel minimum, weekend tot 15 glazen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Incubi666 zei:
Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
Klik om te vergroten...

GGZ schrijft je dagelijks 40mg diazepam voor? Voor onbepaalde tijd?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
Klik om te vergroten...
Als je nou eens gewoon een bak minder diazepam neemt?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het ziet er dan toch naar uit dat ik ben gestopt met tabak :)

Begin september eerste stoppoging, heel moeilijke eerste 3 weken gehad maar toen ging het wel. Op psy fi hier en daar een shaggie/joint met tabak, kon wel dacht ik maar ik ging helaas toch weer roken toen ik weer thuis was.

1 stoptober (lekker cliche) dus weer gestopt, nu maar 2 moeilijke dagen gehad. En nu zitten we al weer op de 24ste.

T enige wat ik deze maand aan tabak heb gehad is afgelopen zaterdagnacht op psy feestje ADE zwaar trippend wat jointjes gerookt. Gelukkig nu geen terugslag gehad.

En dat na ruim 30 jaar lang minstens een half pak shag per dag!
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tabak
Diazepam (hopelijk snel afgebouwd)
Seroquel
N
NeohippieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dadelijk cafeïne (bakkie leut)
Om de 2 dagen microdosering lsd
Bijna dagelijks wiet vapen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Dus ga je op zoek naar ",iets anders",
Maar een nieuwe verslaving wil je óók weer niet.
Lastig, lastig, lastig.
Klik om te vergroten...
3-Ho-PCP is misschien interessant, met oog op manie kun je het beter niet dagelijks consumeren maar het kan helpen tegen pijn op soortgelijke wijze aan ketamine, heeft niet hetzelfde verslavingsrisico als opioiden en vormt ook geen tolerantie of afkick.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel te veel cafeïne. Wel 6 Red Bull per dag en rond de 8 bakken espresso.
S
Special KLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arizona zei:
Seroquel
Klik om te vergroten...
verschrikkelijk vond ik dit medicijn, ik ben er maar mee gestopt na een tijd, al was dat niet de bedoeling, 2 nachten slecht geslapen maar nu ben ik trug een ander mens. Uiteindelijk met de psychiater besproken en ik neem nu melatonine en rilatin, een stuk fijner zo, tien keer minder wazig
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dagelijks, mmm kom ik denk ik enkel aan cafeïne (niet vd kofie, mr monster en red bull), wel gematigd, waarbij dit vroeger gemiddeld paar monsters en viertal red bulls was, met uitlopers in het weekend en uitgaan, tot boven de 10
Recent, sinds week terug dagelijks mirtazapine vóór het slapen gaan, ter opvanging van een benzo rc verslaving die op snelle tijd binnen was geslopen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed of 3-FA! En natuurlijk wiet!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
elke dag thc
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op het moment dat we medicatie op recept gelijkwaardig gaan bezien met " illegale" drugs, dan kan ik zeggen dat ik nogal wat nodig heb.
Bezien we alleen de illegale, dan is het antwoord: ik gebruik niets. Ook geen rc's.
Nu even niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."