#1
Hoe belachelijk en erg het ook is...Moet ik bekennen dat Cocaine weer een dagelijkse gewoonte geworden is...
Het positieve is dat ik weet dat ik kan stoppen zonder hulp van derden maar het negatieve is dat ik zwak ben voor drugs als ik weer eens een tegenslag te verwerken heb...Een man alleen heeft niemand en om niet blijve te piekere en zot te draaien grijpt men naar de drugs die de zorgen wegnemen maar drugs bezorgen je er juist nog meer! ik heb een eigen zaak ik ben slecht bezig ja! Maar ben gene clochard die in de goot ligt maar wel Een dagelijkse (hard)druggebruiker op dit moment. Niemand is perfect maar ik vraag me af of er iemand is die zich in mijn situatie kan plaatsen en ergens begrijpen dat drugs de gemakkelijk vlucht is omdat het, het enigste lijkt?
Het positieve is dat ik weet dat ik kan stoppen zonder hulp van derden maar het negatieve is dat ik zwak ben voor drugs als ik weer eens een tegenslag te verwerken heb...Een man alleen heeft niemand en om niet blijve te piekere en zot te draaien grijpt men naar de drugs die de zorgen wegnemen maar drugs bezorgen je er juist nog meer! ik heb een eigen zaak ik ben slecht bezig ja! Maar ben gene clochard die in de goot ligt maar wel Een dagelijkse (hard)druggebruiker op dit moment. Niemand is perfect maar ik vraag me af of er iemand is die zich in mijn situatie kan plaatsen en ergens begrijpen dat drugs de gemakkelijk vlucht is omdat het, het enigste lijkt?