#1
Knap van jou!Niks.
Sinds recent volledig afgestapt van :
- Zolpidem / Lormetazepam
( slaap )
- Diazepam
( rug )
Hoe wijs is dat niet ? 😎😎
Knap van jou!Niks.
Sinds recent volledig afgestapt van :
- Zolpidem / Lormetazepam
( slaap )
- Diazepam
( rug )
Hoe wijs is dat niet ? 😎😎
Ja, en jij?
Ik:
- Cafeïne
- Nicotine
Bija Dagelijks:
- THC
- Lorazepam
Gebruiken en hangen achter mijn desktop. Een beste combo hahaIk denk ook dat ik dan niet zou posten. Sowieso als ik elke dag nog aan de harddope zou zitten had ik geen geld voor een Internetabonnement denk ik (althans nu iig niet meer) en ook geen tijd, want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken. En als ik gebruikt heb hoef ik niet achter mijn laptop te hangen![]()
Ik vind het heerlijk, beetje gamen en op discord lullen enzo.Gebruiken en hangen achter mijn desktop. Bestse combo haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."