"Goh elk om zijn manier fijn...
-Zolpidem vond ik tot de tolerantie spelbreker werd, heel lekker, hierop wakker blijven is, was de max, lekker chill euforisch, beetje zorgeloos, en alles nog kunnen doen. Later werkte de 10mg niet voldoende, werd dit 20 tot 30mg ineens, wat ik overhield was geen lichte euforie fzo, maar serieuze blackouts, dingen stonden dag erna volledig anders, ik had dingen ga gegeten en verspreid over mn appartement zonder nog enig besef, conversatie via messenger waar mn ogen bij wegdraaide, vreemde shit. Sindsdien terug grotere tussenpozen qua gebruik.
-Etizolam, door mn opgebouwde tolerantie moet ik hier minstens 3mg van nemen om iets te voelen, en 5+ om echt lekker voelen, ook op deze kan ik lekker wakker blijven, gewoon lekker rustig, licht euforisch, zoals Zolpidem.
-Clonazolam werkt dan weer veel meer slaapopwekkend, met 1mg kan ik al binnen uurtje de echte moeheid voelen overheersen, met 2mg hoef ik na dik haluur niet veel meer te doen, is het letterlijk in slalom en hopen zonder val mn bed te halen en soms kan ik hier klokje rond mee slapen, de andere x klaarwakker na nog geen 5u. Wel nooit zombi dag erna, mr fris wakker.
-Mirtazapine, i know is geen benzo, maar antidepressiva die ook als slaapmedicatie wordt voorgeschreven, hier is nooit leuk gevoel bij, letterlijk gewoon beetje ko slapen, met dag erna geen fris kopje, maar loom.
Ik kan via vriendin aan Xanax geraken en binnenkort ook aan Lormetazepam, vooral nr die eerste kijk ik enorm nr uit, als ik de verhalen van haar hoor, tripachtig en lucide dromen, waarschijnlijk ook zeer persoonlijk, mr toch, klinkt nice."
In: Jullie favoriete benzo (inslaper/recreatief)
1-1-2024