Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicotine en caffeïne
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet ... in de vorm van een joint (dus ook nicotine uit de tabak, ik rook wel niet gewoon)
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
dagelijks:
Enkel cafeïne, maar is niet aan te tonen ofzo (van cola te drinken :rolleyes: )

Ik rook niet, dus nicotine komt niet in aanmerking...
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nicotine, THC
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen één gelukkig.

En "Rabbithole" is het type meisje dat zichzelf het beste vindt, en daardoor prooi is voor geile mannen, want die laten haar in deze waan doorwinteren, terwijl hun zaad oorlog voert tegen 29 andere minnaars van de blonde "Rabbithole", en na deze worsteling in alle eenzaamheid gruwelijk hard wordt losgelaten in de wereld waar men op het decor jaagt en geniet van alle prikkelende voeding :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
En "Oom Klaas" is het type dat weleens wat wiet rookt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eendagsvlieg zei:
Geen één gelukkig.

En "Rabbithole" is het type meisje dat zichzelf het beste vindt, en daardoor prooi is voor geile mannen, want die laten haar in deze waan doorwinteren, terwijl hun zaad oorlog voert tegen 29 andere minnaars van de blonde "Rabbithole", en na deze worsteling in alle eenzaamheid gruwelijk hard wordt losgelaten in de wereld waar men op het decor jaagt en geniet van alle prikkelende voeding :smoke:
Klik om te vergroten...
Excellent judge of character! Now do me! Do me!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eendagsvlieg zei:
Geen één gelukkig.

En "Rabbithole" is het type meisje dat zichzelf het beste vindt, en daardoor prooi is voor geile mannen, want die laten haar in deze waan doorwinteren, terwijl hun zaad oorlog voert tegen 29 andere minnaars van de blonde "Rabbithole", en na deze worsteling in alle eenzaamheid gruwelijk hard wordt losgelaten in de wereld waar men op het decor jaagt en geniet van alle prikkelende voeding :smoke:
Klik om te vergroten...

Wow, je weet me toch weer te verbazen met je uitstekende mensenkennis. :) Waarom zo'n zure ondertoon, wil je ook dolgraag bij mijn 29 geile minnaars horen? Kan geregeld worden hoor, ik heb namelijk bevestiging van anderen nodig om mezelf het beste te kunnen blijven vinden. :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Wacht maar jou tijd komt nog wel..
Klik om te vergroten...
Welke tijd is dat?
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, ik ga altijd voor brunettes :wink: Ik vind blondjes altijd zo doorzichtig en zo niet mijn ding. Ja oke, misschien voor een keertje op z'n hondjes, maar verder ook niet. Mijn zwakzinnige moeder en hoerige zusje zijn ook twee brunettes...Zal er wel mee te maken hebben, vrees ik :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
Anders dan dat het beide goed voelt en bijzonder klote kan aflopen
Klik om te vergroten...

Klinkt als een typisch vrijdag avondje met 14-jarige meisjes.
Klik om te vergroten...

Zie ik je aanstaande vrijdag weer trouwens? Omdat je vorige week hebt overgeslagen.. Je hebt toch geen ander beter 14-jarig meisje gevonden hè :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Er is naast Nicotine sinds kort eentje bij gekomen.
Na 8 maanden gestopt te zijn geweest met blowen, vond ik het wel goed zo.

Dus:
Nicotine en wiet.
Klik om te vergroten...

Lol, vooruitgang
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu alleen nog cafeïne elke dag. -zepams wel vaak, maar niet dagelijks.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen dagelijkse drugs, helemaal niets.. :)
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fishhead0707 zei:
Geen dagelijkse drugs, helemaal niets.. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb je nou geloof ik al 5 keer gezegd in 2 pagina's... :P

OT; niks. :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Caffeïne, nicotine :smoke:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knap van je!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank, maar ben er niet echt veel op vooruitgegaan :P
w
willempie 1964Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruikte heroine cocaine methadon en rophinol dagelijks in 1982 sinds 1985 heb ib ik niets meer gebruikt be halve nicotine en soms wat alchohol en wat hasj of weed sinds 1986 gebruik ik niks meer ik was sinds mijn 12 jaar verslaafd aan heroine en methadon tot n mijn 20 jaar was ik verslaafd ik kreeg in 1985 artikel 147 dat betekent dat dat je moest afkicken of zitten de keus was gauw genomem ik ging afkicken ik ging naar soca in den haag een onder afdeling van het sbd heb daar anderhalf jaar gezeten en nooit meer hard drugs gebruikt maar wel wel veel problemen gehad met werken en relaties dus als je gaat gebruiken wees altijd op je hoeden voor je zelf ,
begin nooit aan dope dope sloopt je ook later als je al mee dan 15 jaar clean bent , toen ik15 was stopte mijn ouders me naar de weg en dan of de hoeve of de weg maar nee dat lukte mij niet jaren gebruikt tot dat ik naar soca ging dat was een dag programma en daaar lukte het mij wel ik rook niet blow niet en drink met mate ik ben oder tussen bijna 25 jaar clean maar voel de elende die ik met het gebruik heb aangedaan bijna dagelijks dus ik kan maar 1ding zeggen bezint voor dat gij begint ikl werk dus daar door niet meer afgekeurd omdat ik antie sociaal ben enz en dat ik alleeen maar gebruikt heb het is het niet waard mvg willempie
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Yo ja heftig man.. Maar je begint ook niet op je 12de (?!) aan heroïne :confused:

OT: Wiet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."