#1
heroïne/crack gaat "100%" zeker vervelen
Ik persoonlijk was er gelukkig snel klaar mee.
Ik ben er ook meer mee gestopt omdat het me gewoon begon te vervelen dan om bv financiële of medische redenen....
Elke dag weer diezelfde klote dealer oppiepen(in die tijd had je nog geen mobieltjes,hahaha),in de regen staan wachten op je dope,dealer opgepakt,nieuwe dealer zoeken,rotzooi kopen,enz enz....pfffffffffff
En dat dag in dag uit....dat heb ik bijna 3 jaar volgehouden en toen was ik er van de ene op de ander dag gewoon klaar mee,methadon kuur aangevraagd bij het C.A.D.,netjes afgebouwd,de eerste paar maanden wel een paar keer terug gevallen in heroine gebruik,maar alles gaat met vallen en opstaan dus dat ook...
Ik snap of begrijp dus ook niet dat er mensen zijn die al 20 jaar of langer nog verslaafd zijn aan heroine....Het is een lekkere drug maar na een tijdje is het nieuwe daar ook wel vanaf..
