Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
heroïne/crack gaat "100%" zeker vervelen
Klik om te vergroten...

Ik persoonlijk was er gelukkig snel klaar mee.
Ik ben er ook meer mee gestopt omdat het me gewoon begon te vervelen dan om bv financiële of medische redenen....
Elke dag weer diezelfde klote dealer oppiepen(in die tijd had je nog geen mobieltjes,hahaha),in de regen staan wachten op je dope,dealer opgepakt,nieuwe dealer zoeken,rotzooi kopen,enz enz....pfffffffffff :kots:
En dat dag in dag uit....dat heb ik bijna 3 jaar volgehouden en toen was ik er van de ene op de ander dag gewoon klaar mee,methadon kuur aangevraagd bij het C.A.D.,netjes afgebouwd,de eerste paar maanden wel een paar keer terug gevallen in heroine gebruik,maar alles gaat met vallen en opstaan dus dat ook...
Ik snap of begrijp dus ook niet dat er mensen zijn die al 20 jaar of langer nog verslaafd zijn aan heroine....Het is een lekkere drug maar na een tijdje is het nieuwe daar ook wel vanaf..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
Dreuge zei:
Wtf? Laat maar zitten,
Klik om te vergroten...

het is al goed
Klik om te vergroten...

Goed argument.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
..................................
Ok omdat je het zo graagt wilt zal ik nog één keer mijn punt proberen duidelijk te maken:
Wie denk jij (en EI) dat je bent om te bepalen dat voor iemand anders dagelijks gebruik gaat vervelen? In mijn ogen (mischien/waarschijnlijk begrijp ik het weer verkeerd) betekend dat dus ook dat dagelijks niet gebruiken gaat vervelen.

Maar zoals ik al zei: voor mij hoeft deze hele discussie niet meer. Je schijnt te denken dat ik dit allemaal veel te serieus neem, maar toch ben jij degene die door gaat als ik aan geef te willen stoppen?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap hoe je gedachtengang is maar jij interpreteert dat stukje tekst gewoon anders dan ik het deed. Maar ok, dan niet joh. :) Ik neem dit niet serieus, ik heb bijvoorbeeld niet dezelfde wanhopige frustratie als jij. Maar ik wil best een rationele discussie met je voeren als dat normaal kan. Als jij begint met 'wtf, laat maar' en 'voor mij hoeft het niet meer' ga ik er ook geen energie in steken. Er is een verschil tussen je laten opnaaien door opmerkingen en gewoon rationeel ingaan op een bewering, dat verschil is alleen nogal moeilijk om uit te leggen blijkbaar.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je doet het weer, anderen verwijten van dingen die je zelf doet. Ik moet een rationele discussie voeren, terwijl jij degene bent die begint met me te beledigen.

Hahaha, wat ben jij een sukkeltje zeg.
Klik om te vergroten...

Kijk, deze hele discussie is natuurlijk nogal onzinnig, weet ik zelf ook wel. Ik probeer je duidelijk te maken dat je vaak overkomt als een wijsneus/betweter. En bespaar je de moeite, ik weet dat ik zelf vaak irritant en hypocriet ben, en ik weet ook dat het je geen reet kan schelen hoe jij overkomt omdat dit toch maar internet is en dat anderen het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
Je doet het weer, anderen verwijten van dingen die je zelf doet. Ik moet een rationele discussie voeren, terwijl jij degene bent die begint met me te beledigen.

Hahaha, wat ben jij een sukkeltje zeg.
Klik om te vergroten...

Kijk, deze hele discussie is natuurlijk nogal onzinnig, weet ik zelf ook wel. Ik probeer je duidelijk te maken dat je vaak overkomt als een wijsneus/betweter. En bespaar je de moeite, ik weet dat ik zelf vaak irritant en hypocriet ben, en ik weet ook dat het je geen reet kan schelen hoe jij overkomt omdat dit toch maar internet is en dat anderen het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
Klik om te vergroten...

Het is nogal hypocriet om mij van hypocrisie te beschuldigen terwijl je zelf ook hypocriet bent. :grin: En ja, als mensen mij beledigen beledig ik terug. Fuck being the bigger person, als jij geen rationele discussie voert doe ik dat ook niet. :)

Ik weet dondersgoed dat ik een betweter ben, ik zal de laatste persoon zijn om dat te ontkennen. Jij hoeft echt niet te proberen om mij dat in te laten zien. Dit is een forum en als ik het niet met iemand eens ben of als iemand foutieve informatie geeft dan reageer ik dit op.

Maar ik snap al helemaal niet waarom je daar een discussie over gaat voeren in deze context: ik zeg alleen tegen Deranged dat het geen bullshit is wat EI post, die post was ook alleen tegenover hem gericht.

Als je me dan toch gaat verwijten dat ik een wijsneus ben, doe het dan waar ik dat daadwerkelijk ben. Genoeg andere topics waar ik wel betweterig doe, en waar ik niet alleen een verdedigende opmerking maak tegenover één persoon, lijkt me zo. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Het is nogal hypocriet om mij van hypocrisie te beschuldigen terwijl je zelf ook hypocriet bent. :grin: En ja, als mensen mij beledigen beledig ik terug. Fuck being the bigger person, als jij geen rationele discussie voert doe ik dat ook niet. :)

Ik weet dondersgoed dat ik een betweter ben, ik zal de laatste persoon zijn om dat te ontkennen. Jij hoeft echt niet te proberen om mij dat in te laten zien. Dit is een forum en als ik het niet met iemand eens ben of als iemand foutieve informatie geeft dan reageer ik dit op.

Maar ik snap al helemaal niet waarom je daar een discussie over gaat voeren in deze context: ik zeg alleen tegen Deranged dat het geen bullshit is wat EI post, die post was ook alleen tegenover hem gericht.

Als je me dan toch gaat verwijten dat ik een wijsneus ben, doe het dan waar ik dat daadwerkelijk ben. Genoeg andere topics waar ik wel betweterig doe, en waar ik niet alleen een verdedigende opmerking maak tegenover één persoon, lijkt me zo. :)
Klik om te vergroten...

Draai het allemaal maar weer om. Nu begin ik opeens met jou te beledigen :P Ik heb je al lang verteld dat het allemaal al goed is hoor, niks aan de hand. Dingen serieus nemen is niet mijn sterkste punt, eigenlijk nogal een zwakke. Ik ga werken dus ik zou hier niet eens verder op in kunnen gaan, al zou ik willen.

:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hangt er maar net vanaf wat je onder beledigen verstaat hè. :) Als jij beweert dat ik doe alsof ik ergens verstand van heb en altijd generaliseer (over generaliseren gesproken) vind ik dat beledigend ja. Gelukkig ben ik wél goed in genieten van dit soort 'discussies'. :) It was my pleasure!

:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andyy zei:
nu gebruik ik dagelijks:
NICOTINE
en
DEXAMFETAMINE.

en eerder 3 jaar lang elke dag:
THC, maar o god wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben :grin:

en een tijdje gehad dat ik bijna elke dag AMFETAMINE(speed) gebruikte.
Klik om te vergroten...

Oja, want iedere dag dexamfetamine gebruiken is veel minder erg dan iedere dag amfetamine of THC gebruiken. Wat een vooruitgang! (Y)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens Miss Kittin wel ja.. :P Het zal wel om dex van de dokter gaan?

Oom Klaas zei:
kun je dat snuiven?
Klik om te vergroten...

Als je je neus en de rest van je hoofd maar diep genoeg in de speaker stopt kan alles. :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Liefde.. :hearteyes:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Andyy zei:
nu gebruik ik dagelijks:
NICOTINE
en
DEXAMFETAMINE.

en eerder 3 jaar lang elke dag:
THC, maar o god wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben :grin:

en een tijdje gehad dat ik bijna elke dag AMFETAMINE(speed) gebruikte.
Klik om te vergroten...

Oja, want iedere dag dexamfetamine gebruiken is veel minder erg dan iedere dag amfetamine of THC gebruiken. Wat een vooruitgang! (Y)
Klik om te vergroten...

vooruitgang op school is wel zeer duidelijk te zien :wink:
heb het niet voor de lol maar voor me concentratie problemen :P
M
MersaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zolpidem

Nu inmiddels een jaar ivm tinnitus. Maar ben er nu wel achter dat dit niet de oplossing is. Zat op een tablet 10mg per nacht , afgebouwd naar een half maar stoppen nog niet gelukt helaas :(.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#14
niet dat ik het erg vind ofzo.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet , nicotine en toch ook wel dagelijks cocaine en caffeine
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen :sunglasses:
Nu voel ik mij goed haha :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Olijfboompje zei:
Geen :sunglasses:
Nu voel ik mij goed haha :P
Klik om te vergroten...
:rock:

En zo hoort het. :sunglasses:
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#18
nicotine & thc
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Olijfboompje zei:
Geen :sunglasses:
Nu voel ik mij goed haha :P
Klik om te vergroten...
:rock:

En zo hoort het. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

+ 1 :)

Behalve liefde natuurlijk, die gebruik ik dagelijks.. :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
suiker als enige dagelijks...

geen nicotine, caffeine of thc, thc wel wekelijks laatste tijd maar dat boeid me niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."