Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
Klik om te vergroten...

Dit dus...mooi gezegt!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb de laatste week wel dagelijks speed gebruikt maar dat is nu op en ik ga voorlopig geen nieuwe halen (nouja, over een halve maand is Dour)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vigilante zei:
Flameon zei:
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat ik dan niet zou posten. Sowieso als ik elke dag nog aan de harddope zou zitten had ik geen geld voor een Internetabonnement denk ik (althans nu iig niet meer) en ook geen tijd, want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken. En als ik gebruikt heb hoef ik niet achter mijn laptop te hangen :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
para factor speelt mischien ook mee
en ik zou t ook niet zeggen omdat het mischien toch over komt of je het stoer vind om zo vaak te gebruiken ofzo, het is niet iets wat je zomaar rond bazuind
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arizona zei:
want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken.
Klik om te vergroten...

Elke dag gebruiken is nog laaaaaaaaaaaaang niet hetzelfde als zwerverjunk zijn.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...
nee,want jij weet niet hoe het voelt.
Klik om te vergroten...
Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.
Klik om te vergroten...

Heb jij dagelijks heroïne/coke gerookt, geshot of gesnatzt dan? Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel. Speed ben ik ook snel zat als ik het meer dan 24u per week gebruik eigenlijk, dan is het gewoon niet leuk meer. Krijg dan niet de effecten die ik zoek en ik word gewoon wakker en energiek, maar zonder euforie of niks. Dan hoeft het niet van mij. Is een beetje hetzelfde als met MDMA maar wel verslavender, of ja, ik kan het wel vaker gebruiken. GHB dagelijks heb ik ook geen behoefte aan want als ik dat over een redelijke periode gebruikt (2 weken geleden begon mijn weekend op donderdag en eindigde het op dinsdag, zowat iedere dag GHB gebruikt) dan is het erna (in de "up-periode") gewoon kut en loop ik helemaal opgefokt en para. Niet leuk.

Enigste drug die ik makkelijk elke dag zou kunnen gebruiken is cocaïne HCl, tenminste, mocht het me niet kunnen boeien. Heb het de afgelopen tijd ook wat te vaak gebruikt en ik vind dat er geen woord gelogen is van dat cravingsverhaal, speed is er helemaal niks bij, qua verslavingspotentie bedoel ik dan.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elke keer als ik met vrienden ga hangen of 'chillen' een paar nakkies pep.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Caffeïne ook vrijwel dagelijks doordeweeks, maar dat is eigenlijk enkel als ik thuis wakker word en naar de keuken loop dat ik die behoefte heb. :grin:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
Arizona zei:
want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken.
Klik om te vergroten...
Elke dag gebruiken is nog laaaaaaaaaaaaang niet hetzelfde als zwerverjunk zijn.
Klik om te vergroten...
Dat ben ik ook niet, neemt niet weg dat dagelijks gebruik tot eind 2009 heel gewoon was voor mij,
maar toen kwam ik nog niet op DF :wink: Iemand die dagelijks scoort en gebruikt is niet per definitie een zwerverjunk.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nicotine en nu dit forum :tongueout:. Dagelijks x aantal keren komen kijken hier :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel [etc etc huilie etc]
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Doe anders gewoon nog wat woorden in mijn mond leggen om je gelijk te halen. Dat is immers je sterkste punt.
Klik om te vergroten...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.
Klik om te vergroten...
Getuigen van intelligentie heeft nooit hoog op mijn prioriteitenlijstje gestaan.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahahahaha, over altijd dezelfde bullshit gesproken. De pot verwijt de ketel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom zou jij je hierin mengen? Ik dacht dat wij vrede hadden gesloten.

En ik doel op dat eeuwige bijdehante toontje in zijn posts waarmee hij zich toch behoorlijk impopulair maakt bij de meeste hier. En ik zag dat hij nog steeds bezig is met lullige steekjes mijn kant op, dat moet hij niet doen want dan krijgt hij ze terug.

Zoals een topic van mij sluiten met een schrale kutopmerking erbij.

Waarom, en wat denk je ermee te bereiken.

En waarom mij niet gewoon geheel negeren zodat ik bij jou hetzelfde kan doen?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Waarom zou jij je hierin mengen? Ik dacht dat wij vrede hadden gesloten.

En ik doel op dat eeuwige bijdehante toontje in zijn posts waarmee hij zich toch behoorlijk impopulair maakt bij de meeste hier. En ik zag dat hij nog steeds bezig is met lullige steekjes mijn kant op, dat moet hij niet doen want dan krijgt hij ze terug.

Zoals een topic van mij sluiten met een schrale kutopmerking erbij.

Waarom, en wat denk je ermee te bereiken.

En waarom mij niet gewoon geheel negeren zodat ik bij jou hetzelfde kan doen?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet echt het uitgerekende topic om EI van dit soort dingen te gaan beschuldigen, aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft. En er zijn zat mensen die zich hier impopulair maken, gelukkig gaat het niet om de mening van anderen. Dat is toch iets waar jij altijd een voorstander van bent geweest. Wij mogen dan zeker vrede hebben gesloten, als ik zo'n opmerking zie reageer ik daar gewoon op.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.
Klik om te vergroten...

Jouw zinsopbouw ook niet :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Happiness

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."