#1
cropp zei:als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
Dit dus...mooi gezegt!
cropp zei:als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
Flameon zei:Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren![]()
Vigilante zei:Flameon zei:Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren![]()
Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.
Arizona zei:want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken.
Exceptional Insight zei:Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.ik doe mijn best zei:nee,want jij weet niet hoe het voelt.Exceptional Insight zei:Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Dat ben ik ook niet, neemt niet weg dat dagelijks gebruik tot eind 2009 heel gewoon was voor mij,Vigilante zei:Elke dag gebruiken is nog laaaaaaaaaaaaang niet hetzelfde als zwerverjunk zijn.Arizona zei:want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken.
W.F.L. zei:Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel [etc etc huilie etc]
Exceptional Insight zei:Doe anders gewoon nog wat woorden in mijn mond leggen om je gelijk te halen. Dat is immers je sterkste punt.
Getuigen van intelligentie heeft nooit hoog op mijn prioriteitenlijstje gestaan.Deranged zei:Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.
Deranged zei:Waarom zou jij je hierin mengen? Ik dacht dat wij vrede hadden gesloten.
En ik doel op dat eeuwige bijdehante toontje in zijn posts waarmee hij zich toch behoorlijk impopulair maakt bij de meeste hier. En ik zag dat hij nog steeds bezig is met lullige steekjes mijn kant op, dat moet hij niet doen want dan krijgt hij ze terug.
Zoals een topic van mij sluiten met een schrale kutopmerking erbij.
Waarom, en wat denk je ermee te bereiken.
En waarom mij niet gewoon geheel negeren zodat ik bij jou hetzelfde kan doen?
Deranged zei:Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."