Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#1
speed
- bijna dagelijks
alcohol
- een paar weken achter elkaar dagelijks ('s avonds). Wanneer ik de katers zat ben stap ik een weekje over op gbl ('s avonds).

Ik wil hier niemand overhalen hetzelfde te doen.
Om met deze gewoonte te stoppen vind ik steeds erg zwaar: ik kan rekenen op een paar weken afwisselend depressies en paniekaanvallen. Maar lange tijd niets gebruiken, dus ook geen alcohol, vind ik erg saai...
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een tijdlang geleefd op een mix van GHB, phenibut, baclofen, kratom en hier en daar valium.

GHB overdag enkele doseringen. Phenibut en/of valium om te kunnen slapen. Baclofen om van de GHB en phenibut ‘af te kicken’ als tolerantie te hoog werd. En dan repeat.

Beware, dit is niet vol te houden. Lesje geleerd.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Mirtazapine
Klik om te vergroten...

Hoe bevalt het?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
F.E.A.R. zei:
Hoe bevalt het?
Klik om te vergroten...

Fijn medicijn voor het slapen. Wel heel erg wennen eerste dagen heb je het gevoel alsof er een vrachtwagen over je heen gereden is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
3Meo-PcP is inderdaad een uiterst interessant middel, je blijft veel helderder in vergelijking met ketamine. Ik heb er echt van genoten toen het eens op mijn pad kwam. Binnenkort eens zelf bestellen dat spul, inclusief een goeie weegschaal tot op de mg nauwkeurig, want die heb je wel nodig bij dat spul aangezien de gewenste dosering zo rond de 10mg ligt als ik me niet vergis.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
3Meo-PcP is inderdaad een uiterst interessant middel, je blijft veel helderder in vergelijking met ketamine. Ik heb er echt van genoten toen het eens op mijn pad kwam. Binnenkort eens zelf bestellen dat spul, inclusief een goeie weegschaal tot op de mg nauwkeurig, want die heb je wel nodig bij dat spul aangezien de gewenste dosering zo rond de 10mg ligt als ik me niet vergis.
Klik om te vergroten...
Ik heb een nauwkeurige weegschaal en ga goed op 23mg nasaal, na 4 uur herdosering van 12mg.

Denk dat als je het niet gewend bent dat 10mg prima is als startdosis.

Het is wel scherp voor je neus.
Maar volgens mij minder slecht voor je blaas en nieren zoals bij ketamine omdat je minder nodig hebt.

Als je het echt te veel gebruikt krijg je last van afbraak van je skeletspieren, die afgebroken eiwitten zijn dan wel weer heeel slecht voor je nieren.

Maar dan hebben we het denk ik over langdurig gebruik en continu hoog herdoseren. 3MeO heeft volgens mij wel een langere halfwaardetijd dan ketamine, dacht ik.

Persoonlijk wil ik op een dag niet meer dan rond de 35mg gebruiken, en dat is dan al een uitschieter. Uiteraard ook niet dagen achter elkaar als dat mogelijk is, maar dat spreekt vanzelf.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Ik gebruik 400mg soms je hebt ook 800mg.
Gooi hem maar er in dan zul je zien of je gaat slapen. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb geregeld zulke doseringen genomen. Slaperig word ik zeker, maar mijn slaap blijft slecht. Ik word vaak wakker in de nacht en val moeilijk in slaap.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Twirley Bird
Dat is gewoon chloroformidabel!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Ik heb geregeld zulke doseringen genomen. Slaperig word ik zeker, maar mijn slaap blijft slecht. Ik word vaak wakker in de nacht en val moeilijk in slaap.
Klik om te vergroten...

Heftig man nog niet eerder over gehoord!
Dat je daar niet van kan slapen dan weet ik het ook niet meer..
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb t ook off label voorgeschreven gekregen om te slapen, is ook een drama niet meer dan 3 uur per nacht. Maar moet je t constant blijven slikken zoals andere AD of kan je t af en toe nemen?
F.E.A.R. zei:
Ik heb geregeld zulke doseringen genomen. Slaperig word ik zeker, maar mijn slaap blijft slecht. Ik word vaak wakker in de nacht en val moeilijk in slaap.
Klik om te vergroten...
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik doe mijn best zei:
hoe is dat,wat doet dat met jouw dan.
Klik om te vergroten...
Vraag het me ook af, heb zo een enorme doos met 150mg capsules liggen, maar weet dus niet hoe die er getaakt zijn, en wat ik met dat spul moet, haha het enige wat ik ervan weet is dat het iets tegen zenuwpijn enzo is.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
cafeïne
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oxy en om de dag chloroformatisch...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Twirley Bird
Ah, je lijmt plexiglas zie ik! Een plexibele chloroformaliteit!
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Twirley Bird
Ah, je lijmt plexiglas zie ik! Een plexibele chloroformaliteit!
Klik om te vergroten...

Zo is dat naadloos en wel!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Bier. Ik gebruik geen drugs.
Klik om te vergroten...
Leuke grap, heftigste en slechte drug die er is.
S
SpaarpotjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietolie als medicijn.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diazepam
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nicotine nog steeds.. dat is het enige. Maar met de vape gaat het erg goed. Inmiddels van 18 mg afgebouwd naar 6 mg sinds het nieuwe jaar ongeveer. Geen ontwenningsverschijnselen (die ik bij een andere stop poging wel erg had) en ik ben zelfs afgevallen ipv aangekomen. Ben van plan helemaal af te bouwen naar nicotine vrije liquids en dan over te stappen op CBD olie zonder THC. Ben erg benieuwd naar de resultaten.
Van het weekend tijdens de coke wel echte sigaretten gerookt sinds maanden (de vape verzadigd niet) maar direct gestopt toen de coke op was, en ook geen last van cravings.
N
NITADOLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dagelijks pep en :thinking:daarbij risperidal quetiapine en temazepam. Oja en cafeïne en nicotine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."