Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine, wiet en cafeïne..

Het is eigenlijk allemaal rukspul behalve nicotine :P
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed (Amfetamines) en Alcohol.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotine dagelijks, thc ook echt zo goed als dagelijks
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...
gebruik niet recreatief, maar op voorschrift van arts :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...

Jawel hoor. :beer: :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nicotine.. Hele tijd dagelijks wiet en bier, maar nu niet meer :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
All I need is a bag of weed :wave:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vigilante zei:
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...

Ja, na een tijdje heb je er genoeg van en dan hou je er weer mee op.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het dan een pauze voor onbepaalde tijd, hoelang dat is? Een week tot een paar maandjes dan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Piracetam, een tijd lang DMAA, daarmee gestopt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...
nee,want jij weet niet hoe het voelt.
Klik om te vergroten...
Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.

ik doe mijn best zei:
En dat soort dingen raken niet zat,omdat het om uitwisseling gaat,en het is juist niet elke dag het zelfde,gelukkig niet,anders werd het zo saai,dat je juist weer drugs ging/gaat gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...
Het is juist wel elke dag hetzelfde, want je gebruikt ze dagelijks, elke dag, dezelfde drugs.
Klik om te vergroten...
Ik zie mijn jointje niet zozeer meer als een tripmiddel, maar meer als een uurtje ontspanning, net als een biertje, als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Noppes. En daar ben ik zeer content mee.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
Klik om te vergroten...

Dit dus...mooi gezegt!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb de laatste week wel dagelijks speed gebruikt maar dat is nu op en ik ga voorlopig geen nieuwe halen (nouja, over een halve maand is Dour)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vigilante zei:
Flameon zei:
Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat ik dan niet zou posten. Sowieso als ik elke dag nog aan de harddope zou zitten had ik geen geld voor een Internetabonnement denk ik (althans nu iig niet meer) en ook geen tijd, want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken. En als ik gebruikt heb hoef ik niet achter mijn laptop te hangen :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
para factor speelt mischien ook mee
en ik zou t ook niet zeggen omdat het mischien toch over komt of je het stoer vind om zo vaak te gebruiken ofzo, het is niet iets wat je zomaar rond bazuind
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arizona zei:
want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken.
Klik om te vergroten...

Elke dag gebruiken is nog laaaaaaaaaaaaang niet hetzelfde als zwerverjunk zijn.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Exceptional Insight zei:
Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Klik om te vergroten...
nee,want jij weet niet hoe het voelt.
Klik om te vergroten...
Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.
Klik om te vergroten...

Heb jij dagelijks heroïne/coke gerookt, geshot of gesnatzt dan? Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel. Speed ben ik ook snel zat als ik het meer dan 24u per week gebruik eigenlijk, dan is het gewoon niet leuk meer. Krijg dan niet de effecten die ik zoek en ik word gewoon wakker en energiek, maar zonder euforie of niks. Dan hoeft het niet van mij. Is een beetje hetzelfde als met MDMA maar wel verslavender, of ja, ik kan het wel vaker gebruiken. GHB dagelijks heb ik ook geen behoefte aan want als ik dat over een redelijke periode gebruikt (2 weken geleden begon mijn weekend op donderdag en eindigde het op dinsdag, zowat iedere dag GHB gebruikt) dan is het erna (in de "up-periode") gewoon kut en loop ik helemaal opgefokt en para. Niet leuk.

Enigste drug die ik makkelijk elke dag zou kunnen gebruiken is cocaïne HCl, tenminste, mocht het me niet kunnen boeien. Heb het de afgelopen tijd ook wat te vaak gebruikt en ik vind dat er geen woord gelogen is van dat cravingsverhaal, speed is er helemaal niks bij, qua verslavingspotentie bedoel ik dan.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helaas momenteel cafeine en nicotine dagelijks. ;(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."