#1
Hoe bevalt het?
Fijn medicijn voor het slapen. Wel heel erg wennen eerste dagen heb je het gevoel alsof er een vrachtwagen over je heen gereden is.
Hoe bevalt het?
Fijn medicijn voor het slapen. Wel heel erg wennen eerste dagen heb je het gevoel alsof er een vrachtwagen over je heen gereden is.
ik vraag me af of er iemand is die zich in mijn situatie kan plaatsen en ergens begrijpen dat drugs de gemakkelijk vlucht is omdat het, het enigste lijkt?
Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
Als je nou eens gewoon een bak minder diazepam neemt?Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
3-Ho-PCP is misschien interessant, met oog op manie kun je het beter niet dagelijks consumeren maar het kan helpen tegen pijn op soortgelijke wijze aan ketamine, heeft niet hetzelfde verslavingsrisico als opioiden en vormt ook geen tolerantie of afkick.Dus ga je op zoek naar ",iets anders",
Maar een nieuwe verslaving wil je óók weer niet.
Lastig, lastig, lastig.
verschrikkelijk vond ik dit medicijn, ik ben er maar mee gestopt na een tijd, al was dat niet de bedoeling, 2 nachten slecht geslapen maar nu ben ik trug een ander mens. Uiteindelijk met de psychiater besproken en ik neem nu melatonine en rilatin, een stuk fijner zo, tien keer minder wazigSeroquel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."