Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik al ongeveer 20 jaar jaar nicotine ongeveer 20gerolde tabak cigaretten per dag ,en op mijn 20ste begonnen bijna dagelijks met wiet of hash jointjes ongeveer 10 per dag met korte blaadjes dus nu 18 jaar"
"Ik heb maar ne paar dagen per jaar voor de laatste 3 jaar speed gepakt ,mischien ietske meer en ik heb 2 of 3 keeren ongeveer ermee gaan trainnen ne jaar geleden , en ja ik had nog meer energie van de speed dan van de wiet maar de laatste trainning mischien ook de 2 laatste trainningen had ik het gevoeld aan mijn hart, dat die niet meer normaal was, te rap aan het gaan was ,dat was echt schrik aanwagend ,en dus sindsdien heb ik nooit niet meer gefitnest op speed want ik wil niet dood ,"