#1
Oxy en om de dag chloroformatisch...
@Twirley Bird
Ah, je lijmt plexiglas zie ik! Een plexibele chloroformaliteit!
Leuke grap, heftigste en slechte drug die er is.Bier. Ik gebruik geen drugs.
gebruik niet recreatief, maar op voorschrift van artsExceptional Insight zei:Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Exceptional Insight zei:Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..

Vigilante zei:Exceptional Insight zei:Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Ja, na een tijdje heb je er genoeg van en dan hou je er weer mee op.
Ik zie mijn jointje niet zozeer meer als een tripmiddel, maar meer als een uurtje ontspanning, net als een biertje, als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...Exceptional Insight zei:Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.ik doe mijn best zei:nee,want jij weet niet hoe het voelt.Exceptional Insight zei:Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..
Het is juist wel elke dag hetzelfde, want je gebruikt ze dagelijks, elke dag, dezelfde drugs.ik doe mijn best zei:En dat soort dingen raken niet zat,omdat het om uitwisseling gaat,en het is juist niet elke dag het zelfde,gelukkig niet,anders werd het zo saai,dat je juist weer drugs ging/gaat gebruiken![]()
cropp zei:als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."