Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
t
tomzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
De manier waarop Dreuge nu redeneert zie ik vaker bij mensen die weten dat ze ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomzor zei:
De manier waarop Dreuge nu redeneert zie ik vaker bij mensen die weten dat ze ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben.
Klik om te vergroten...

Klopt en Rabbithole is gewoon een vrouw. Slechte combinatie, blijkt maar weer.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
blu zei:
Klopt en Rabbithole is gewoon een vrouw.
Klik om te vergroten...

¡Que?¡
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat u over een vrouwelijk temperament beschikt en hierdoor zo heerlijk op kan gaan in discussies.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat weet ik, ik deed gewoon even alsof ik verbaasd was over het feit dat ik een vrouw werd genoemd. Maar laat maar. :grin:

Aan temperament ontbreekt het me niet nee. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel [etc etc huilie etc]
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Doe anders gewoon nog wat woorden in mijn mond leggen om je gelijk te halen. Dat is immers je sterkste punt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren? Heb je een probleem met mij ofzo?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dagelijks gebruik is niet al te best in de vorm van h-d.
Ik heb de rechten voor dagelijks gebruik,maar die wil je niet en ben ook enorm zwevend met wat te doen.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
koffie en nicotine

En hard drugs gebruik ik alleen als we er zin in hebben en dat is niet wekelijks/maandelijks
Juist door dat je het niet elke week gebruikt blijft het heel speciaal
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koffie en nicotine :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er bestaan trouwens echt wel mensen die dagelijks gebruik (soms jarenlang) van een bepaalde drug niet zat worden.
Dus... waaaaarom heel die discussie terwijl iedereen weet dat mensen verschillen en dus de één iets wel zat wordt en de ander niet.

W.F.L. zei:
Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren?
Klik om te vergroten...

Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
Klik om te vergroten...

Just a little reminder, eh. :sunglasses:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, ik ga altijd voor brunettes :wink: Ik vind blondjes altijd zo doorzichtig en zo niet mijn ding. Ja oke, misschien voor een keertje op z'n hondjes, maar verder ook niet. Mijn zwakzinnige moeder en hoerige zusje zijn ook twee brunettes...Zal er wel mee te maken hebben, vrees ik :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prima, ik draag toch altijd een zak over m'n hoofd. Nu alleen oppassen dat je geen ruzie met Antonius krijgt, hij wordt vast jaloers als ik je sms dat ik in de douche ga masturberen.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:

Als hij zijn piemel maar durft aan te kijken :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eendagsvlieg zei:
:tearsofjoy:

Als hij zijn piemel maar durft kan aan kijken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch is het een goeie jongen :wink:

Zelfs na dit:P: viewtopic.php?f=8&t=9534&p=330284&hilit=deranged+klein#p330284
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ie een paar nachten wakker is is het gewoon een kwestie van broek uitdoen hoor. Hallucinaties, grootheidswaan en dat soort ongein. :grin:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB & sigaretten
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nicotine en cafeïne... Af en toe is wat alcohol of een paar flinke hijsen THC
Q
QitLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicotine,caffeine,THC :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."