#1
Sublimo zei:25tolife zei:@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?
Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed.![]()
Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...
Maar je hebt gelijk denk ik
