Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoveel valt er niet meer bij je te houden _O-
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog een beetje 12 year old Glenfiddich hier : D
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andrew zei:
Ik heb nog een beetje 12 year old Glenfiddich hier : D
Klik om te vergroten...
Ik heb deze nog:



Maar dat telt niet.
G
Gekke longbatsertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deeps..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Suiker...
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nicotine, suiker, en wiet
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speed
Lorazepam
Anti-Depressiva
Nicotine
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Detraid zei:
Speed
Anti-Depressiva
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
party2018 zei:
xtc ,mdma, white ...in Amsterdam .

u can write me on wickr : lyricist is my username
Klik om te vergroten...


Bye bye! :prohibited:

@SanneBanne @Mindless @Psychedelibee
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik weet het geen goeie combinatie alleen kan niet zonder het een of het ander.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou kunnen ben alleen te verzot op m'n speed. Slik de antidepressiva ook wel eens dagen niet.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Detraid zei:
Ik weet het geen goeie combinatie alleen kan niet zonder het een of het ander.
Klik om te vergroten...

Ritalin misschien 'n optie?
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet
R
RamonesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pammer zei:
Ja, en jij?

Ik:
- Cafeïne
- Nicotine

Bija Dagelijks:
- THC
- Lorazepam
Klik om te vergroten...
Pammer zei:
Ja, en jij?

Ik:
- Cafeïne
- Nicotine

Bija Dagelijks:
- THC
- Lorazepam
Klik om te vergroten...
Hi ik heb veel drugs gebruikers om me heen gehad en doe bepaalde dingen zelf ook nog wel eens, voor degene die af en toe eens willen gebruiken maar verder gezond willen leven hier de oplossing..
Simpelweg sporten neem wat ik doe nogmaals ik bebruik heel af en toe wat, en koop het dan ook niet zelf maar laat iemand dit kopen die zeker weten zijn grensen kent qua hoe vaak en hoeveelheid van dat type drugs.
Kosten van je party drug of whatever
Verdeel je hoe dan ook met je koper MAAR........ koop het NOOIT zelf!!!
En om terug te komen op het sporten, ik doe naast mijn drukke job in de bouwsector elke dag sporten (fitness)
Zowel kracht training als cardio.
Het voordeel vind ik hiervan terwijl ik ook gewoon rook (niet te veel per dag)
Ik kan eten waf ik wil... als ik maar mijn voedingsstoffen die ik voor het sporten nodig heb op zijn mist binnenkrijg. En nee dit bestaag niet uit lekker elke dag langs de fabo of een andere vette hap maar gewoon elke dag iets anders met evt een extra snack.

Kortom ik train op zondag niet.. dit is een rustdag verder elke dag en eet en drink wat ik wil... als je de eiwitten en andere benodigdheden maar binnenkrijgt.

En inderdaad zo af en toe 1x per maand iets van drugs verwerkt je lichaam makkelijk met zoveel bezigheid. Alsnog neemt het niet weg dat de meeste dingen gewoon keihard slecht voor je zijn, maar ik ben van mening als jd genoeg beweegt, kan je lichaam een hoop hebben.

Tenzei je (sorry dat ik het zeg, ieder zn ding) veel op de bank zit te niksen met je uitkering en vaker dan 1x per 2/3 weken drugs gebruikt.... dan ga je gewoon niet oud worden...

Kies daarom voor een gezonde levenssteil en sport zo vaak je maar kan.
Dit hoeft niet mega intensief, je bouwt vanzelf je gewichten op en
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Momenteel vrij weinig, lol. Misschien af en toe suiker, maar dat is niet echt drugs te noemen. (al gebruik je het vrijwel wel dagelijks en kan je er ook verslaafd aan worden, maar goed)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nicotine de meest onzin die er is. Je word er niet high van het maakt je alleen maar kapot.
D3 meest onzinnige drugs die ik ke dag gebruik...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mirtazapine
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sally Tessio zei:
YouTube
Klik om te vergroten...

Hehehe .. En 'n andere Tube ook. :rolleyes::lolol:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#19
YouTube
c
chetubetcha911Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet, mang voel met net marley:palmtree:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."