Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 mg Lorazepam | 15 mg Valium omgerekend: 1,5 mg alprazolam is genoeg voor mij."
"Ik slik nu al zo'n 3 jaar anti-psychotica (Olanzapine) 7,5 mg elke dag. Alleen ben ik op het punt gekomen dat ik vrijwel zeker ben dat ik dit medicijn niet meer nodig heb. Aangezien ik het toen de tijd heb voorgeschreven als middel om rustig te kunnen slapen. En om mijn depressieve gedachten en gevoelens te onderdrukken. Voordat ik uberhaupt aan afbouwen begin zal dit eerst goed overlegd moeten worden met mijn psychiater dat is logisch. Alleen ik lees op internet eigenlijk voornamelijk een hoop after-effects die erbij kunnen komen kijken. Onder andere blijvend geheugenschade en een vorm van parkinson wat kan aanhouden voor een lange tijd. Bewegingstoornis tics. Als mensen hier meer over weten of ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag."
"Pep"
"Zoek hulp inderdaad. En met diazepam icm lorazepam ga je niet dood ook niet op hoge dosis."
"Ga er vanuit dat je het zelf wel op hebt gezocht maar retard houd niets meer in als een vertraagde inwerking die langduriger is. En ja benzo's zijn onvoorspelbaar ieder persoon reageert er anders op idd."
"nosferatu zei: need to renew my oxycodone do i have to wait full 28 days or can i be renew sooner? i have a dose to take 2 tablets once a day but that last me about 18 days I could go and ask for a doese of 3 a day but like to go renew prescription that was issues on 28th and i be about out on 16th is it ok to go ask for renew my medication or will that rise red flag that im coming so soon ? Klik om te vergroten... Asking is never a straight up blacklist, if you explain the reason why you need more or a higher dose in a honest way and not some kind of bullshit story i can't see a reason why they wouldn't. Although it is a matter of trust does this person know you're exact situation, have you seen him a lot told everything that's causing the need of this medication. After many years of prescribed medication and different doctors i can just call for a full re-stock. But i won't have to call the week after i picked up for a re-stock well i could but you probably can't otherwise you wouldn't ask. Its all based on trust. For example last week i made a call that my sleeping pills just didn't quite worked the way they are supposed to next day i picked up a new kind of pill. Just be honest and you will be fine. Goodluck."
"Nee dat is niet strafbaar."
"Hans1954 zei: Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat. Geloof mij nou. De beste doorslaper en inslaper is Diazepam. Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos. Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang. Klik om te vergroten... Slechter advies kon je niet geven elke benzo werkt je neer op die dosering. En, dat jij regelmatig al lang gebruikt wees er trots op. OT: Temazepam is inderdaad een goeie slaper voor na de uppers."
"Amfetamine"
"Incubi666 zei: Ben zo verslaving tja heb ik ook gebruik40mg per dag diazepam. Een jaar of meer. Merk er niets van alleen dat ik geen angstaanvallen meer heb. Moet er toch Mijn leven lang gebruiken. 38jaar btw Klik om te vergroten... Placebo, kon zelf na 2 jaar ook nog prima op m'n Lorazepam slapen terwijl het effect nihiel was. Om in te gaan op de vraag hierboven gesteld.. Uit eigen ervaring kwam lichamelijke verslaving/ontwenning kijken na een volle week benzo gebruik. Daarna 3 dagen geen dan was ik het altijd het haasje. (Lora,Valium,Flunitrazolam,Etizolam)"