Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kreeg in het begin altijd lorazepam 2.5mg en 20mg diazepam voorgeschreven als slaapmiddel werkt perfect. Jammer dat ik nu alleen diazep a m heb lora was ook heerlijk rustgevend. Oxazepam werkte bij mij niet 50mg deed niks bij mij kon er niet op slapen en nam geen angstaanvallen weg."
"Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben"
"Tramal mag inderdaad met niks gecombineerd worden en verslavend ach na Codeine is tramadol de 2de plek. Van de opiaten dus valt mee en niet iedereen is vatbaar voor tramadol ik kan 400 tot 800mg nemen en merk er geen zak van komt dat sommige wel een enzymen heeft en andere niet."
"Ben zo verslaving tja heb ik ook gebruik40mg per dag diazepam. Een jaar of meer. Merk er niets van alleen dat ik geen angstaanvallen meer heb. Moet er toch Mijn leven lang gebruiken. 38jaar btw"
"Mezelf zei: Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn? Klik om te vergroten... Klopt voor vele is het een dodelijke dosis of een wel te veel te hoge dosis."
"Zit nu op 40mg diazepam per dag. Verslaafd geen idee nodig ja anders angstaanvallen. Stoppen hoeft niet.is chronische aangetoond."
"Oxycodon en oxycodin zijn idd leuker zat toendertijd ook rond de 70mg per keer. H3b nog een batch met iets liggen in die familiegevoel. Nog zwaarder alleen even kijken wanneer ik echt alleen ben. En de volgende dag niet veel hoef te doen."
"Legio Patria Nostra zei: Als ik teveel neem van morfinepreparaten, dan krijg ik straf van mijn eigen lijf. Want ik kan dan naar de seh om een urinekatheter te laten plaatsen. Ik kan dan enkele dagen niet meer plassen... En deze ervaring is verre van aangenaam te noemen! Klik om te vergroten... Dan kan je het inderdaad beter laten. Ik heb altijd gezegd als ik dood wil is er maar 1 dood de overdosis wil nog even genieten."
"Ow das lang ik gebruik al bijna 2 jaar diazepam 40mg per dag om mijn angstaanvallen tegen te gaan. Dus tja afbouwen en hoelang in mijn bloed. Vrij lang dus."
"Wow zo te lezen is een GHB een hell dat is voor mij de drugs ik nooit maar nooit zou durven gebruiken. Liever heroïne of speed of meth dan GHB. Ik ben een upper en downer fan. Diazepam krijg ik dagelijks 40mg en merk er niets van alleen dat ik geen angst of paniekaanvallen meer heb. Ghb nee dank je. Sterkte met jullie afkick."