Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tabak 12 en gestopt op mn 22ste Alcohol 14 Wiet 23 Alle andere drugs zoals een aantal research chemicals, xtc, ketamine enz sinds een 2 jaar ongeveer, dus vanaf mijn 31ste pas."
"Mijn bad dragon icm een mini magic wand, oh en de womanomizer heb ik ook maar ik vind er niks aan"
"Mijn absolute favoriet is lsd....goeie god wat word ik daar geil van. Wilde het laatst aan iemand omschrijven en kwam tot de omschrijving kronkelend geil. Mijn man daarentegen kwam met de prachtige verwoording.....als een loopse teef 🙈. Oh en indd in de come down van pep! Kan helaas meestal niet klaar komen tijdens uppers dus als ik me daar bij neer kan leggen voelt alles heerlijk. Maar vaak raak ik er alleen maar gefrustreerd van omdat ik continu op het net niet punt blijf hangen"
"Lieve mede vrouwelijke psychonauten, al mogen mannen natuurlijk ook hun duit in het zakje doen als ze willen . Let wel op geachte lezers, deze dame is lang van stof en hoort zichzelf graag kwebbelen. Voor de eindconclusie en concrete vraag kun je naar het eind scrollen en de context waar de vraag uit is ontstaan overslaan Gister tijdens een trip (4-aco-met) viel me iets opmerkelijks op, ofja vanmorgen besefte ik het pas eigenlijk. De trip ging erg lekker, alles was mooi, happy en de muziek in mijn koptelefoon klonk fantastisch. Dansend in de kamer en genietend van alle patronen en kleuren die ik zag met ogen open en dicht bleef er iets knagen. Alles wat mijn lieve man deed viel telkens licht verkeerd, vaak kon ik het dan vrij snel rationaliseren en verklaren maar toch bleef een soort van irritatie en frustratie mbt wat hij zei of deed zich opbouwen. Met als gevolg dat ik van de meest nutteloze dingen een discussie maakte en alles als kritiek of aanval op mezelf betrok. Let wel, in de tussentijd bleef mijn mindset eigenlijk prima en happy. Ik kon maar niet begrijpen dat mijn man maar niet luisterde naar wat ik zei en niet en snapte wat ik bedoelde! De arme kerel wist zich op een gegeven moment geen raad meer met me......ik heb een openbaring riep hij ineens.....je luisterd gewoon niet! Op dat moment werd ik daar best boos om, nu besef ik dat ik inderdaad een plaat voor mn kop had formaatje texas! Want vanmorgen begon er een lampje te branden! Ik zit momenteel (i know TMI) in die tijd van de maand inclusief razende hormonsters door mijn lijf. Dus toen kwam de vraag, kwam de geïrriteerde rand van mijn trip daardoor. Konden mijn hormonen daadwerkelijk zo'n uitwerking hebben op een trip? Dus op naar mijn grote vriend Google, na een aantal ingewikkelde maar verhelderende medische verslagen en artikelen klinkt het best plausibel. De werking van diverse psychedelica hecht zich aan dezelfde 5HT receptoren die ook van slag zijn tijdens die tijd van de maand. Dus nu de vraag! (Jaja eindelijk !) Wie heeft deze ervaring ook ooit gehad? Dat je trip zowel negatief of positief werd beïnvloed door je hormoonhuishouding? Wat merkte je dan en hoe voegde zich dat in je trip? En ik ben erg benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring erachter! Iemand nog een toevoeging hierop of een link naar relevante informatie hierover? Bedankt voor het lezen van mijn boekverslag"
"Alles wat ik dacht dat liefde was en dat liefde had.....was niet zo. Een, op zijn minst genoemde, bijzondere opvoeding gehad en "liefde" op vele manieren gezocht, gevonden, verpest en verloren. Vaak teleurgesteld, pijn ervaren en opgegeven. 4.5 jaar van eind 16 tot 21 jarige leeftijd de hel leren kennen die zich liefde noemde, geïsoleerd, gepijnigd, mishandeld, gebroken en vernederd voor de moed er was er een streep erdoor te zetten. Voorlopig geen relatie meer voor mij, eerst mezelf weer terug vinden riep ze hard......en toen! Toen was hij daar, hij die mij alles liet voelen wat ik ooit gemist had, werelden verplaatste op mijn verzoek en al mijn demonen accepteerde of weg joeg. Nu 13 jaar later, 3 nakomelingen rijker en afgelopen oktober getrouwd.....nog steeds een ondoorbroken band. Geen geheimen, alle ervaringen samen opgedaan en alle fantasieën gedeeld....ik ben hem en hij is mij, samen zijn wij absoluut 1. De gedachte aan een leven zonder hem is onwerkelijk, puntje bij paaltje heb ik genoeg shit meegemaakt om ook dat te overwinnen dat weet ik zeker. Wel na al mijn tranen opgehuild te hebben en de pijn in mijn hart als normaal te accepteren. Maar nooit zal ik ooit nog iemand binnenlaten om mij op deze manier te kennen, doorgronden en lief te hebben. @WuceBrayne"
"Ik herken heel veel in wat je verteld al heb ik al heel mijn leven medicatie geweigerd. Ik heb chronische depressies, zelfmutilatie, adhd en nog veel meer helaas. Ga er alleen zo openbaar niet zo graag op in. Je mag me evt een privé bericht sturen als je wilt"
"Wij hebben laatst een hele leuke avond gehad op een lage dosis 3-meo-pcp.....en het orgasme was echt een ho-ly-shit ervaring met dat spul"
"Tuurlijk reddit! Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht"
"Man en ik hebben ook al kaartjes en gaan zeer zeker, oppas voor het kroost is al geregeld. De eerste keer voor ons maar nu al ontiegelijk veel zin in!!!"
"We hebben momenteel een aantal plantjes staan maar nu is er 1 soort die maar niet in bloei gaat. We twijfelen nu of het of geen autoflower soort is of we toch mannelijke planten hebben. Wie kijkt er even mee?"