Dreuge zei:
Vind het triest om je ziek te melden.
Ik ook. Het motto 's avonds een vent, 's ochtends een vent vind ik wel belangrijk. Ik ben er alleen achter gekomen dat ik 's ochtends dan nooit meer een vent ben xD Ik zorg dus ook voor een vrije agenda.
Ik heb me 1 keer, midden in een LSA trip ziek gemeld voor de volgende ochtend. Het was een helse ervaring en een van de dingen die goed dwars lagen was het feit dat ik de volgende ochtend om 7uur moest werken. Ik heb mn meeste verrote stem opgezet en gezegd dat ik ziek was. godzijndank kon er iets geregeld worden en kreeg ik groenlicht om thuis te blijven, je wilt niet weten wat voorn opluchting dat gaf!
Verder heb ik altijd een groot verantwoordelijkheids gevoel tegenover me werk (meer dan tegenover school) en vind ik het gewoon niet kunnen om helemaal de kloot daar te staan.
Heb wel een keer een hele gezellige BBQ bij een collega'tje thuis gehad, met het hele team en daar lekker van 4 in de middag tot 3 in de nacht zitten tetteren. Ook toen moest ik om 8u 's ochtends weer op mn werk zijn... Dat was ik, maar na 10 minuten moest ik rennen voor de WC

Terwijl ik daar lekker zit te barfen komt die collega die de BBQ had georganiseerd ff op de WC deur kloppen "'s Ochtends een vent, 's avonds een vent, toch?". Ze hebben me maar naar huis gestuuurd
