Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. JohnnyT zei: Xeloc zei: megatrippie zei: Het was op en lekker geweest. Klaar was ik er dan mee. gewoon weer lekker ontnuchteren. Klik om te vergroten... Daar heb jij dan veel geluk mee gehad! Klik om te vergroten... Inderdaad Klik om te vergroten... inderdaad. daarin tegen heb ik wel iets met lekker lekkerder lekkerst. altijd op zoek naar dingen/bezigheden welke lekker zijn. en dan kijken of meer nog lekkerder is natuurlijk. Ik hang niet voor niets op dit forum rond."
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. JohnnyT zei: Xeloc zei: megatrippie zei: Het was op en lekker geweest. Klaar was ik er dan mee. gewoon weer lekker ontnuchteren. Klik om te vergroten... Daar heb jij dan veel geluk mee gehad! Klik om te vergroten... Inderdaad Klik om te vergroten... inderdaad.ik stel zelf van te voren altijd een grens. daarin tegen heb ik wel iets met lekker lekkerder lekkerst. altijd op zoek naar dingen/bezigheden welke lekker zijn. en dan kijken of meer nog lekkerder is natuurlijk. Maar Ik hang niet voor niets op dit forum rond."
"blij dat ik dit lees ik d8 dat ik de enigste was die hier last van had. heb de laatste tijd ook last van een vervelend drukkend gevoel in mijn hoofd. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"vanaf het moment dat dat mes in mijn hoofd zit ongeveer. maar zal ook even serieus antwoorden. Heb zelf tijdens mijn vroegere speed gebruik hier nooit last van gehad maar weet wel dat er anderen waren welke er wel over klaagden. hoe serieus dit is kan ik niet over oordelen. en of er een verband is tussen gebruik of niet kan ik ook niet. het zou natuurlijk kunnen zijn dat door een verhoogde bloedruk ( je versnelde hardslag) bepaalde aders in je hoofd onder druk komen te staan en daardoor die klachten veroorzaken. maar dit is puur gissen dus. het verstandigste is gewoon contacnt opnemen met je huisarts en doorgeven wat voor klachten je hebt en wat je hebt gebruikt. zou me niet te druk maken over het vermelden van je gebruik. dat maakt je arts echt niet uit."
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Geweldig tripreport weer. Heel herkenbaar die situatie waar je instinctief aanvoelt dat je helder moet blijven/worden om in te kunnen grijpen indien dat nodig blijkt. Zelf heb ik dat ook. Het trippen is afgelopen bij mij op momenten dat mijn medetripper slecht gaat. Het is zelfs zo sterk dat mijn trip niet eens aanvangt als mijn mede tripper slecht lijkt te gaan. Als deze dan over zijn/haar piek heen is en de mindfucks over lijken te zijn gaat mijn trip dan nog een keer van start. meestal wel iets minder heftig dat hij naar alle waarschijnlijkheid oorspronkelijk was geweest. Op één of andere manier blijk ik in staat om een trip op non-actief te zetten of uit te stellen en altijd een zekere mate van controle te behouden. Ik denk dat dit komt door het gebrek aan angst omdat het me niet uitmaakt hoe diep de trip gaat zijn en waar hij me brengt. Elke ervaring goed of slecht is voor mij ook een goede en leerzame ervaring. Echter dit report bevestigt nogmaals voor mij wat ik eigenlijk al wist en dat is dat Datura niet iets is voor mij. De duur van soms meerdere dagen valt slecht in te passen in mijn leven. Ik twijfel of ik die natuurlijke controle welke ik normaal gesproken heb ook zal hebben bij de Datura. Dat in combinatie aan gebrek aan tripsitters welke ik in staat acht goed om te kunnen gaan met dergelijke situaties maken voor mij dat ik dus niet op deze manier ga trippen. Tevens moet ik toegeven dat ik hem toch nog wel een beetje knijp voor de doornappel."
"Positief dat dit soort berichten geplaatst worden. Natuurlijk jammer dat iemand het eerst op deze manier moet ervaren. Jammer, heel erg jammer dat je jezelf niet een fatsoenlijke kans op een fijne avond hebt gegeven en je eerste (misschien enigste) mdma ervaring een negatieve hebt laten zijn. Ik kan uit je woorden al wel opmaken dat je doorhebt dat je een aantal beoordelingsfouten hebt gemaakt. Als je iets nog niet eerder hebt gebruikt dan gebruik je dat middel eerst alleen dus niet gecombineerd. Als je iets voor de eerste keer gebruikt dan neem je een bescheiden dosering en zeker als je de mogelijkheid hebt om af te wegen zoals jij dan heb je een mooie gelegenheid om eerst eens een halve dosering tot je te nemen. Sommige van mijn vrienden/vriendinnen zijn zeer gevoelig voor mdma en gaan hard op 50/60mg. Dan als het niet genoeg blijkt te zijn gewoon bijpakken. Verder is je setting niet geschikt. een drankfeest is geen mdma feest. nu we het er toch over hebben ook geen LSD feest. Jammer van de drugs jammer van de dag (komt maar 1 keer in het jaar voor) en jammer voor je vriendin die deze dag niet heeft kunnen beleven op de manier die ze verdienden. En last but not least, jammer voor jou omdat je een avond verprutst hebt en klote eerste ervaring hebt nu en misschien nooit zult ervaren hoe geweldig MDMA kan zijn. edit. Dan was ik nog vergeten te vermelden dat je dus bij het combineren ook nog eens alle adviezen over hoe te combineren in de wind hebt geslagen."
"Leuk Report. En ook wel herkenbaar dat nog even doorzetten als je er eigenlijk al klaar mee bent. Tegen de tijd dat je hebt geaccepteerd dat het tijd is om naar huis te gaan komt er iemand met de suggestie om nog 1 keer iets bij te pakken. Ter plekke verdring je alle logica en slikt vlot nog een keer bij. naar huis is immers naar huis en betekend feestje over. En je weet zo niet wanneer je weer van je volgende feestje kunt genieten. Wat betreft wat te veel is en wat niet dat is iets wat per persoon verschild. Sommige kennissen en vrienden gaan bij minder als 200mg per nacht al omver. en dan heb ik het ook nog over mensen van ruim 100KG. En er zijn mensen die in een nacht 1gram weg slikken en daar niet echt anders van worden. Persoonlijk heeft vaker dan 2 x slikken geen nut voor mij aangezien ik vanaf de derde keer alleen maar strakker kom te staan en er geen sprake meer is van het "XTC gevoel" . Maar dat verschild per persoon. Wij hebben altijd primperan bij ons voor noodgevallen. Mocht er iemand echt niet meer kunnen stoppen met braken (nooit zo maar geven braken doe je meestal niet voor niets) dan kan een primperan zetpil uitkomst bieden. Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken."
"Nog even wat aanvullingen op mijn vorige reactie. Het emphatogene effect is beperkt. Zeker als je het vergelijkt met MDMA. De visuals zijn stuurbaar en komen wat chemisch over. Alles heeft een blauwe olieachtige film over zich licht is lichter en kleur is kleurrijker. Je krijgt meer energie maar op een heldere manier. je staat niet strak zoals bij mdma. Je word niet lijp zoals bij mdma (in ieder geval veel minder). Als je hoog gaat doseren zal de drug meer psychedelisch worden. een vrij normale dosis is 16 a 17mg maar ik verneem bijna niets van deze hoeveelheden en moet dus een stuk hoger doseren (30mg ongeveer) maar dat ligt meer aan mij. Je hebt niet dat je dat day after gevoel hebt dus geen kater.Je kan als het uitgewerkt is of zelfs voor die tijd er goed op slapen. Voor de rest heeft het in mindere mate ook wat andere psychedelica hebben dus je lichaam is heel gevoelig voor aanrakingen. Bij een hoge dosis krijg je bij opkomst (welke soms wel 2 tot uur op zich kan laten wachten) last van een onplezierige bodyload. Niet zo erg als bij bijvoorbeeld 2c-e. Aanstaande zaterdag zal ik proberen een vrij nauwkeurig trip reportje te schrijven (als ik me kan beheersen en het bij 2c-i laat anders word het een report van mijn vriendin welke het zeker bij 2c-i gaat houden) Ik raad je wel aan om het gewoon eerst in een thuis setting te proberen zodat je weet welke dosis je nodig hebt om een prettige trip te krijgen."
"Die indruk had ik inderdaad al, hoewel het schijnbaar wel aanwezig is. Typisch van MDMA vind ik de totale afwezigheid van schaamte, terughoudendheid, angst, dat soort zaken. Moet ik me voorstellen dat dit weliswaar aanwezig is, maar in veel lichtere mate? Klik om te vergroten... Ja zo moet je dat je ongeveer voorstellen. Tja, ik had gedacht 16 of 18 mg te proberen. Lijkt me niet heel problematische dosis om mee uit te gaan... Klik om te vergroten... Wij zijn al meerdere malen op de 2c-i aan het feesten geweest. Ik op 30 mg de vriendin op 25 mg. Dus prima te doen."
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Sublimo zei: De eerste vraag die bij veel mensen zal opkomen is: Waarom ? Waarom heroïne als er zo veel andere drugs bestaan die minder gevaarlijk zijn ? En nog wel een hoop waarom vragen. Klik om te vergroten... Ik ben inmiddels de 40 gepasseerd en heb net als jij 1 keer heroïne geprobeerd.(zo'n 20 jaar geleden) het kwam op geregeld op mijn pad en ik was nieuwsgierig naar hoe het zou zijn. Ik had al een aantal maal gezegd dat ik het 1 keer wilde uit proberen en dat onafhankelijk of het zou bevallen ik het bij die keer zou laten. Mijn ervaring met dit goedje komt redelijk overeen met die van jou behalve dan dat ik bij commingdown geen ongemak heb ervaren. Nu is het zo dat ik dat niet snel heb. Bij Coke (wat ik ook niet meer gebruik had ik na dat het op was ook niet dat gevoel dat er opnieuw Coke moest komen. Het was op en lekker geweest. Klaar was ik er dan mee. gewoon weer lekker ontnuchteren. Mooi report!."