Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol, nicotine, mephedrone."
"Dopezilla zei: Sweet_Shadow zei: Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg. Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie Klik om te vergroten... 't Is jammer dat ik er dan net m'n vakantie op heb zitten, anders zou ik ook overwegen een kleine vakantie rondom GY!BE te plannen. Olle Klik om te vergroten... Dan tref jij het, want ze komen ook naar Nederland: http://alternative.blog.nl/concerten/20 ... r-paradiso En: http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/ ... MPEROR.htm"
"Ik vind het ook cool, zo'n kans krijgen we geloof ik niet gauw meer. Vier september begint de voorverkoop, eens kijken of ik er gauw bij kan zijn, want het zal me niets verbazen als dit binnen een handomdraai uitverkocht is."
"Re: wat luister je wanneer je boos ben ? Marla Singer zei: Heb altijd een beetje het idee, dat er uberhaupt heel weinig echte liefhebbers van industrial / noise actief op DF zijn, omdat ik bijna nooit een reactie zie als ik er iets over post.: Klik om te vergroten... Bedoel je hiermee power noise (zeg maar ritmische industrial / noise, iig varianten met een 'beat')? Ik draai zelf nog weleens wat Haus Arafna, November Növelet, Subliminal en ander Galakthorrö-gerelateerd spul, en industrial als Brighter Death Now (briljant project!). Ook power electronics passeert hier nog weleens de revue (Genocide Organ, Taint, Grunt, Con-Dom). Als je deze niet kent, check zéker het album "Children of God" van Haus Arafna eens. Ook Brighter Death Now is zéér de moeite waard, en dan met name het album "Innerwar"."
"Veel plezier, is inderdaad een erg gaaf feest."
"OnderDeEik zei: Zo he, beanhead weet ze wel te posten zeg... Nou goed, ook even een duit in het zakje. Klik om te vergroten... Baas!"
"Zijn idd stuk voor stuk vette tracks, alleen degene die ik in mijn quote heb laten staan stak er voor mij met kop en schouders bovenuit. Goeie thread."
"Ik heb er 'vroeger' héél intensief naar geluisterd, maar de interesse is sinds een jaar of twee stapsgewijs weggeëbd. Heb mezelf beziggehouden met een platenmaatschappijtje, paar dingetjes uitgebracht (een LP, een CD, een 7" EP, wat shirts), maar ik heb daar nu geen tijd, geld en interesse meer voor. Ik werkte een poos full time, nu studeer ik weer en werk ik part-time, er zijn gewoon andere dingen die de prioriteit genieten. Ook ben ik qua muziek wat meer teruggegaan naar m'n roots, aangezien ik min of meer ben opgegroeid met gitaarmuziek uit de 60's en 70's. Ik merk dat ik toch veel meer met deze muziek kan en dat verreweg de meeste black metal me eigenlijk niet meer te bieden heeft wat ik zoek in muziek. Ik hou eigenlijk ook niet meer bij wat er allemaal gebeurt in de 'scene'. Zo nu en dan zet ik nog weleens een plaatje op, maar dat is het eigenlijk ook wel. Enkele releases die ik nog graag draai: Lugubrum - De Totem Bloodline - Werewolf Training Mysticum - In The Streams of Inferno S.V.E.S.T. - Urfaust Altar of Perversion - From Dead Temples... Towards The Ast'ral Path Antaeus - CYFAWS Necros Christos - Triune Impurity Rites (oké, death metal) Malign - Divine Facing 10""
"Hehe, bedankt. Vooral die Urfaust plaat, ja. Het is een ontzettende brok lawaai, kostte me wel enkele luisterbeurten om wat orde in de chaos te scheppen en erin te komen, inmiddels kan ik wel zeggen dat het één van mijn favoriete black metal releases is, en een van de weinigen die ik nog met grote regelmaat draai. De Death To Macrocosm demo is ook goed, stukken toegankelijker ook, die heeft niet zo'n schelle sound. Van de Scarification Of Soul demo ben ik iets minder gecharmeerd, die is wat 'gewoontjes', hoewel ook die verre van slecht is. Onlangs is er weer nieuw materiaal van S.V.E.S.T. uitgekomen, en wel in de vorm van een split-LP met Deathspell Omega, waarvan het materiaal van beide bands ook afzonderlijk op MCD is uitgebracht. Ondanks het feit dat ik met het nieuwe Deathspell Omega niets kan, denk ik dat ik die split nog wel in huis haal. Verder hoort Ildjarn uiteraard ook een eervolle vermelding te krijgen in het lijstje, en dan met name de albums "Forest Poetry" en "Strength & Anger". Toch is er in dat kringetje aardig wat kwaliteit te bespeuren, een reden dat ik me er minder mee bezig houd dan voorheen is omdat ik wil voorkomen dat ik me zo stoor aan het gehalte van middelmatigheid en talentloze zooi die het vooral van een 'imagootje' moet hebben dat ik er een afkeer voor ontwikkel."
"Ik heb vroeger enkele tientallen keren contant geld met de post opgestuurd, toen ik als klein enthousiast knaapje via internet muziek wilde bestellen zonder te beschikken over een creditcard of internetbankieren, is nog nooit foutgegaan. Je kunt best briefgeld in een envelop verstoppen, in een CD-hoes ofzo, of in een extra envelop in de envelop, eventueel met zilverfolie eromheen. Het is natuurlijk niet handig.. maar dat is een tweede. Gebaseerd op mijn ervaringen ben ik van mening dat het best kan, al blijft het altijd op eigen risico, uiteraard."