Ja doe ik wel.. alleen als ik speed of coke heb anders trek ik het niet op het end..
#2
bah moet dr niet aan denken om na n nachte doorhalen met pep om dan te werken, ik wil dan alleen maar liggen en sterven als ik dan moet werken en denken gaat het fout
#3
Gezien mijn werk kan ik dit niet maken. In mijn studentenleven deed ik dit wel regelmatig.
Doortrekken, en dan gewoon doen of er niks aan de hand was :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.