#1
Wel bij mij was het bijna standaard om tussen 2 werkdagen niet te slapen en te blijven gebruiken (ook op het werk). Je zag geen verschil in het aantal werk dat ik gedaan kreeg op een dag of aan de kwaliteit. Was pas de 3de dag dat je begint te merken dat het allemaal zo soepel niet meer gaat en je meer moeite moet doen.Je dacht dat je nergens last van had maar kan me niet voorstellen dat je na een nacht doorhalen nog meer drugs gebruikt en dezelfde prestaties levert.

