Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stuur me ff een prive bericht"
"0,8 vaak bij de straat dealers. Bij m'n vaste connect altijd 1 of 1,1"
"Dm is open"
"Zeepaardje25 zei: Hoi, Ik ben atm bezig met een opdracht en heb 2 lijntjes coke genomen met 40 min ertussen. Ernaast slik ik dexamphetamine. Nu ongeveer een uur later heb ik net aardig wat paniek gehad in een hoge hartslag en benauwd. Ik woon alleen, dus ik vroeg me af of jullie nog tips hebben om te kalmeren. M'n hartslag schommelt tussen de 105 en de 120, wat bij xtc gebruik of sporten bij mij rond de 140 ligt. Alvast bedankt, ik ben een beetje ongerust. Klik om te vergroten... Heb je zelf last van paniekaanvallen? If so, niet bang zijn. Je krijgt sws een snelle hartslag van sos en als je er op gaat letten breng je alleen maar meer paniek wat miss wel een paniekaanval omhoog brengt Geen stress, 2 lijntjes is normale dosis (tenzij je 1g in 2 hebt verdeelt haha) Gaat het nu weer wat beter?"
"Klaplong zei: Ik heb een vraag. Ik heb een goeie lijn sos gebruikt denk ik. Het stinkt als de tiefus ruikt idd misschien naar benzine ofzo. Alleen me kaken gaan heen en weer als een gekke. Ook lippen likken met tong. Is dit goeie sos of waarmee is het versneden? Het zit in een pony pak en moet het wel met een pas snijden om lijn te krijgen Klik om te vergroten... Sws troep wat je hebt gekregen en dik gemixt"
"Manueldrap zei: Dit is toch niet normaal??? En al die harde grote klonters nog niet genoemd! Bekijk bijlage 41883 Klik om te vergroten... Miss te veel gesnoven afgelopen tijd? 🤣 Of gemixt of te puur. Kan allebei Mijn neus ziet er zo uit na pure sos 🤣"
"LadyLike zei: Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg). ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet. Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal. Klik om te vergroten... Ik weet niet waar u woont maar op straat is het (meestal) altijd versneden. Jammer, bij goede kwaliteit hou je je klanten tenminste. Anyway, coke duurt sowieso niet lang. 15 min - 30 min max bij een goede lijn. Hoop dat je een goede connect vind of het niet meer gebruikt haha, zonde geld."
"Ik vind dat er een grote taboe word gemaakt over drugs gebruik. Roken en alcohol kan wel in het openbaar maar dit is net zo goed drugs... Mensen worden vaak gezelliger van drugs dan van de drank..."
"WAZA zei: als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep. Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken. Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt. En je ken nog 6 uur slapen ook. niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT Klik om te vergroten... Jaa ik voel je. Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha. Echt puur puur is te heftig voor mij. Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder. Iets zachter voor je neus en minder spacen haha."
"Me"