Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat probeer ik nou juist te zeggen: ik ben niet depressief, totaal niet. Ben eigenlijk best wel heel stabiel en optimistisch. Maar zoals ik uitlegde kan de toekomst wel eens iets minder rooskleurig worden en dan zou ik graag zélf in de hand houden wanneer en hoe ik eruit stap. In een bepaalde wereld hoeft het voor mij dan niet meer. Ik snap het ook wel dat ik dat hier mss niet mag vragen. En dat dat raar kan overkomen. Maar nogmaals; het is gewoon een vraag en ik zal, mocht ik ooit zover komen, er heel veel voor moeten overwinnen om de spuit in mezelf te zetten."
"Rivalrie zei: Beetje depressieve gedachten... Gaat het wel ok met je ? Ik hoef ook geen vaccin... Maar dat is nog altijd beter dan zelfmoord denk je niet? Je mag mij altijd een om sturen als je wilt. Klik om te vergroten... En nee, dit vaccin dat geen vaccin is, vind ik niet beter dan een zelfgekozen einde."
"Sabotage zei: Ik snap je. Een onrustige somber stemmende tijd leven we nu in. Daarnaast lijkt de toekomst ook niet al te rose kleurig. Voor mij help het iets >dat dit voor iedereen geld. Klik om te vergroten... Klopt en ik wil even héél duidelijk maken dat ik me NIET depressief of anderszins somber voel. Maar ik zie het inderdaad wél somber in wat de toekomst betreft. Zolang ik op een voor mij fatsoenlijke manier kan leven (uitgaan, mensen ontmoeten, fysieke contacten, lekker eten, vrij bewegen) zal ik hardstikke happy zijn. Dat ben ik nu ook nog wel, al beginnen de beperkingen me de keel uit te hangen. En ja, die spuit is gentechnologie en dat hoef ik niet in mijn lijf. En ja: ik kom heel veel buiten en heb aan contacten en mensen die me begrijpen geen gebrek. Dus maak jullie geen zorgen. Ik stelde de vraag puur uit interesse en eventueel voor het moment in de toekomst dat hopelijk nooit zal komen; het moment dat ik er zelf voor kies om niet langer in een dystopische dictatuur te leven! Het is gewoon nadenken over een uitweg uit een toekomstige gevangenis die ik voor me zie. Respect voor het feit dat niemand mij hier gaat “helpen”. Dat begrijp ik. Echter, het antwoord is toch wel te vinden op internet. Voor nu ga ik er weer met frisse moed tegenaan met de nieuwe avondklok tot 2 maart...."
"Mindless zei: Ja daar ben ik wel benieuwd naar wat TS daar verder nog over heeft te zeggen. Klik om te vergroten... Nou nog ff kort dan; het is geen vaccin maar een dna veranderend middel. Als men na vaccinatie met het wilde virus in aanraking komt kan men ook zeer ziek worden of zelfs overlijden."
"Roze Olifant zei: Belgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke xtc-pil na dood Nederlander op festival Het parket van de Belgische provincie Limburg waarschuwt voor bepaalde xtc-pillen die in omloop zijn. Vrijdag overleed een 54-jarige Nederlandse man die deze xtc-pillen op zak had op het dancefestival Extrema Extra in het Belgische Houthalen-Helchteren. Het is nog niet duidelijk of de drugs in... www.nu.nl — Belgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke xtc-pil na dood Nederlander op festival 18 september 2021 Het parket van de Belgische provincie Limburg waarschuwt voor bepaalde xtc-pillen die in omloop zijn. Vrijdag overleed een 54-jarige Nederlandse man die deze xtc-pillen op zak had op het dancefestival Extrema Extra in het Belgische Houthalen-Helchteren. Het is nog niet duidelijk of de drugs in verband staan met het overlijden van de man. De Nederlander raakte vrijdag onwel op het festivalterrein, waar hij is gereanimeerd. Vervolgens is hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Genk vervoerd, waar hij overleed. De drugs die de man op zak had, bevatten volgens het parket twee keer zoveel MDMA als normaal en zijn in potentie dodelijk. De betreffende tabletten zijn voorzien van het logo van de modeontwerper Philipp Plein. Het parket benadrukt dat het nog niet bekend is of de man door deze drugs gestorven is. "Onderzoek zal dit uitwijzen. Er zal nog een autopsie plaatsvinden." Parket Limburg wil waarschuwen voor deze Philippe Plein XTC tabletten die in omloop zijn. Bevatten dubbele dosis MDMA als gewoonlijk en dus potentieel letaal. ParketLimburg16:48 - 18 september 2021 Klik om te vergroten... Ik heb twee van deze pillen gehad, ze zijn inderdaad zwaar gedoseerd. Ik nam er op 1 nacht altijd maar de helft van verdeeld in twee kwarten en dat ging prima. Wel knallende koppijn de volgende dag, maar dat heb ik wel vaker ook met rode wijn enzo."
"Verder heb ik dit nooit gehad met andere middelen. Op een joint slaap ik juist altijd heel fijn en doet mijn hart niet raar. Maar een hrme teug thc olie is veel te veel. Wist ik toen veel..."
"Magicalwoman zei: Vaak genoeg gedaan Maar nu echt niet meer. Kwaliteit van je werk gaat zo achteruit, vergeetachtig en je maakt fouten. Slaap is zo belangrijk Klik om te vergroten... Eens. Toch heb ik het ook wel eens gedaan en er op maandagochtend een ritaatje ingegooid waarna ik nergens last van had."
"Ik kan mdma kristallen kopen van iemand en xtc pillen. Nooit eerder kristallen gebruikt en ik twijfel wat ik zal nemen. Pillen lijken mij makkelijker te doseren? Ik neem daarvan altijd kwartjes tot ik op een nacht 1 hele op heb."
"Ah oke, ik heb geen weegschaal. Ik weeg 60 kg. Ik neem aan dat ik het effect wel voel als ik een likje neem. Als ik het poeder in tien gelijke porties verdeel kom ik toch al een heel eind qua dosering? De pillen neem ik sowieso een paar voor op feestjes."
"Niet dat ik het per direct van plan ben, maar ik zie de wereld echt naar de klote gaan nu met Corona, de bizarre maatregelen die de vrijheid steeds verder inperken en ik heb het gevoel (we gaan het zien) dat het nooit meer wordt zoals het was. Dit benauwd mij heel erg en ik word er soms behoorlijk wanhopig van. Denk veel na en vaak denk ik dan dat ik er in het uiterste geval dan nog liever zelf een eind aan maak, en wel op een plezierige wijze. De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is. Ik lees ook dat een snowball (hero met coke) goed werkt voor dit doel. Nogmaals; ik ben het niet van plan maar als ze ne in de toekomst gaan dwingen tot vaccinatie of me gaan uitsluiten van de maatschappij omdat ik niet gevaccineerd ben, dan houd ik de touwtjes liefst zelf in handen. Hoop dat iemand serieus antwoord wtil geven op deze vraag."