Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Liefde die nooit helemaal overgaat stopt er vanzelf mee als je zelf eindelijk een keer vergaat of staat gewoon al die tijd stiekem paraat voor het op een dag spontaan als de vurige bliksem op iets of iemand inslaat die vervolgens fictief verlamd uit een trucage rolstoel opstaat en er met veel rokend kabaal en vuur een vonk overslaat die stiekem eigenlijk al enige tijd onderliggend bestaat waarna deze keer vervolgens niets meer ineens ontstaat waarbij iemand maar beter heel snel al zijn shit en additionele bezittingen aan jou afstaat voor het er met verdekt opgestelde ontkenningen ineens gruwelijk hard panisch op los slaat en net zolang doorgaat tot het amper nog iets van je gezicht of ballen overlaat. Klik om te vergroten... Daarom hou ik van deze man! Als je boek eindelijk af is, dan ben ik de eerste die hem koopt! OT. Nee, geen last van. Liefde voor ex-en verdwijnen na van loop van tijd. En hoe meer je vandaag leeft des de meer heb je vrede met gisteren omdat er geen gisteren bestaat, alleen vandaag!"
"W.F.L. zei: Tripper zei: En hoe meer je vandaag leeft des de meer heb je vrede met gisteren omdat er geen gisteren bestaat, alleen vandaag! Klik om te vergroten... En morgen. Klik om te vergroten... Voor morgen geld dezelfde regel. Verleden moet je vergeten en morgen dat zijn alleen maar zorgen. Vandaag is de dag dat ik leef!"
"W.F.L. zei: Jaaa ik probeer maar niet aan morgen te denken.. Lukt niet altijd even goed trouwens Zoals nu Klik om te vergroten... Goeie tip voor je. Ga op een stoel zitten of op de bank liggen. Focus op het niets en probeer dit voor 10 of 20 min vast te houden. Zodra je jezelf erop betrapt dat je weer ergens aan denkt, focus dan weer op niets. Je zal zien dat je na de meditatie minder aan denkt aan morgen. Probeer daarna zoveel mogelijk aan het nu te denken."
"cropp zei: Tripper zei: Verleden moet je vergeten en morgen dat zijn alleen maar zorgen. Klik om te vergroten... Mijn verleden is anders wel een mooie brug naar de toekomst, en vandaag leven wil niet zeggen dat je niet met het verleden of de toekomst bezig kan zijn... Klik om te vergroten... Hoe meer je met morgen bezig bent, des de meer zal je met morgen bezig zijn. We leven vandaag toch? Waarom dan al bij morgen zijn in je gedachtes. En die brug kan mooi lijken, hoe mooier het je allemaal voorstelt des de meer zal het tegenvallen."
"Drientje zei: Tripper zei: W.F.L. zei: Jaaa ik probeer maar niet aan morgen te denken.. Lukt niet altijd even goed trouwens Zoals nu Klik om te vergroten... Goeie tip voor je. Ga op een stoel zitten of op de bank liggen. Focus op het niets en probeer dit voor 10 of 20 min vast te houden. Zodra je jezelf erop betrapt dat je weer ergens aan denkt, focus dan weer op niets. Je zal zien dat je na de meditatie minder aan denkt aan morgen. Probeer daarna zoveel mogelijk aan het nu te denken. Klik om te vergroten... Op niets focussen is zo goed als onmogelijk, alleen ervaren meditators kunnen dat. Focus op je ademhaling. En dan niet die van net en ook die komt, gewoon de adem die er NU is. Klik om te vergroten... Ik bedoel focus op een punt en ervoor zorgen dat er geen gedachte komt."
"Ze staan me met spandoeken aan te moedigen.."
"Maatje 42 en een half."
"Ik dacht dat 42 een normale maat was, maar het ziet er uit dat 45 de normale maat is. Hebben jullie ook van die lange piemels?"
"Angramar Temenos zei: 47, draag meestal kisten dus dat zijn behoorlijke gevaartes.. Klik om te vergroten... Heb je ook een ligfiets?"
"Al mijn vrienden gebruiken drugs. Mijn vader en moeder weten alles van mijn gebruik en keuren dit een beetje af, ze weten dat ik er goed mee omga. Voor de rest van de wereld hou ik het verborgen."