Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
703 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrijdag:alcohol,lsd en een paar trekjes weed
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD, hasj, wiet en lachgas, waarvan de LSD zaterdag en de lachgas vrijdag, beide dagen iets te doen gehad :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol
Lachgas
Ketamine (1e keer, heeeel relaxed :hearteyes: )
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen maar paar biertjes en een wjintje of twee... En dat ga ik voorlopig zo houden, weet niet wat het is, vorige week van de ene op de andere dag had ik geen zin meer in drugs :confused:

Direct gestopt met smoken, geen nieuwe bash 2cb gehaald wat eigenlijk het plan was, bizar allemaal maar...
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vrijdag.. coke, thc en beetje drank
zaterdag.. pep en thc´
zondag.. thc
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zelfde wat ik elke dag gebruik :( /
Tramadol en Morfine daar naast Ritalin en de andere keer pure efedrine tabs 30 mg.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol, heel veel alcohol, wat ook wel weer eens leuk was :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wilde niks nemen in verband met mijn griepje, maar toch een paar lijntjes pep en een xtcpilletje genomen op Ruigoord.

Nu aan de antibiotica.... GODVERRR! :angry:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
teveel bier :angry:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paar biertjes gedronken op vrijdag.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB, speed en lachgas
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiet, Ketamine, 4-FMP, GHB.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed, XTC en wiet.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een weekend ook weer:

Vrijdag:
- 40mg ritalin (voor tijdens school hehe)
- "wat" 2c-E
- +/- 30mg 2c-D
- 250mg opium
- 20mg temazepam
- 10mg oxazepam
- veel wiet + hasjolie

Zaterdag
- 1 zegel LSD
- 3 lijnen R+S ketamine
- 10ml GHB
- 150 mg opium
- 40mg temazepam
- veel wiet + hasjolie

Zondag (nouja, 10 van de uren van zaterdag heb ik bij zondag geteld door het slapen)
- heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wiet en hasjolie :grin:
- 10mg diazepam
- 20mg temazepam
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
Wat een weekend ook weer:

Vrijdag:
- 40mg ritalin (voor tijdens school hehe)
- "wat" 2c-E
- +/- 30mg 2c-D
- 250mg opium
- 20mg temazepam
- 10mg oxazepam
- veel wiet + hasjolie

Zaterdag
- 1 zegel LSD
- 3 lijnen R+S ketamine
- 10ml GHB
- 150 mg opium
- 40mg temazepam
- veel wiet + hasjolie

Zondag (nouja, 10 van de uren van zaterdag heb ik bij zondag geteld door het slapen)
- heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wiet en hasjolie :grin:
- 10mg diazepam
- 20mg temazepam
Klik om te vergroten...

Lekker dan.. en jij hebt het gehad met drugs? Ik wil niet weten wat je hebt gebruikt toen je dat nog niet had =).


Ik:

Wat ritalin op vrijdag (halve pil merkte er helemaal niks van maar het werd me echt opgedrongen), toen vrijdag 's nachts 20 mg 2c-e, wat wiet op de comedown om de scherpe randjes eraf te halen, 2 uur geslapen, flink wat jointjes op de trein naar amsterdam op zaterdag (had geluk dat ik in een lege wagon zat en er geen controle kwam, want toen ik wegging was er echt een walm).

Toen daar een grammetje hasj gekocht (hele goede trouwens, lekker plakkerig, rookte zacht weg en je merkte de high echt), puur uit een pijpje gerookt, bolletjes. Nog getwijfeld of ik een klein beetje GHB zou nemen in het soundgarden, gelukkig toch maar niet gedaan.

Later in ruigoord 2 zegels LSD, en 4 uur later nog een pilletje gedeeld met een leuk meisje :hearteyes: . Maar ik merkte helemaal niks van het pilletje (waarch door de LSD, of de pil was gewoon kut, maar mischien is dat maar beter ook zodat ik een pure LSD ervaring had, was namelijk mijn eerste keer LSD). Tijdens de trip ook met twee andere mensen flink wat geblowd. Op de weg terug zou ik nog wat ritalin slikken tegen de moeheid, maar dat was niet nodig omdat de LSD nog wat energie gaf.

Thuis nog een jointje en 10 mg oxezepam om rustig in te kunnen slapen. 25 uur geslapen ongeveer, vandaag niet naar school geweest.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Lekker dan.. en jij hebt het gehad met drugs? Ik wil niet weten wat je hebt gebruikt toen je dat nog niet had =).
Klik om te vergroten...

Ach nee die periode ben ik ook wel weer overheen :grin:

En als je het echt wil weten: een van de dingen die ik net ergens anders heb gepost:

Spor zei:
Zoals ik al zei mix ik maar al te graag en heb dus ook veel meer combi's geprobeerd, maar vaak val ik van de ene combi in de andere dus om er nou neer te zetten smorgens beginnen met valium, s'avonds 3 pillen, 2 lijnen coke, 2 lijnen speed, erna 30mg 2c-b, toen ketamine om het heftiger te maken, en erna opium, ghb, en benzo's om te slapen dat schiet ook niet zo op he...
Klik om te vergroten...

(+ wiet dus)

Het eerste voorbeeld wat me zo ter geest schiet.

Geloof mij maar, het kan altijd erger, het kan altijd meer :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj

Wat een weekend :grin:
Klik om te vergroten...

Hier nog een fijn voorbeeldje van pagina 69 :P dat was nog voor mijn gehad met drugs topic
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
Wat een weekend ook weer:

Vrijdag:
- 40mg ritalin (voor tijdens school hehe)
- "wat" 2c-E
- +/- 30mg 2c-D
- 250mg opium
- 20mg temazepam
- 10mg oxazepam
- veel wiet + hasjolie

Zaterdag
- 1 zegel LSD
- 3 lijnen R+S ketamine
- 10ml GHB
- 150 mg opium
- 40mg temazepam
- veel wiet + hasjolie

Zondag (nouja, 10 van de uren van zaterdag heb ik bij zondag geteld door het slapen)
- heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wiet en hasjolie :grin:
- 10mg diazepam
- 20mg temazepam
Klik om te vergroten...

Bleghhh medicijnen! Moet er echt niet aan denken om al die ranzige pammetjes te combineren met 'goede' drugs :kots: ! Going up, going down, going up, going down... Fockin waste of money, time and brain...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach, je moest eens weten hoe veel lol ik heb gehad :grin:

en scheelt dat jij het niet hoeft te doen he, jij doet waarschijnlijk ook wel dingen waar ik niet aan moet denken
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vriendlief :hearteyes: :hearteyes:

Of was het andersom :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."