Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik het voor de eerste keer had gedaan leek het me heeel vet, nooit gedaan.. zal er ook wel niet meer van komen in de nabije toekomst.."
"Mindfuck zei: Maar die enorme paniek die ik toen voelde is waar ik last van heb gehad gok ik. Klik om te vergroten... Woow! Zoiets heb ik heb ook gehad! Op Lowlands voor het eerst een keer hard gegaan op MDMA en dat was geweldig maar op het einde van de space had ik bedacht dat ik ging kijken of mensen nog merkten dat ik een pilletje heb gehad. Kzat constant naar iedereen om heen te kijken om te checken of ze naar mij wezen of om mij lachte (ik vind t ook altijd wel leuk om mensen op MDMA te spotten) en heb daarna een week lang met een soort van paranoia rond gelopen. Had als ik in de stad liep constant het idee dat mensen naar mij keken en als ik mensen hoorde lachen had ik meteen het gevoel dat ze mij uitlachte.. Zou het zo zijn dat je het gevoel of de emotie die je aan het einde van je space hebt, de week daarop nog steeds hebt?"
"Met 3 pillen van 120mg+ in korte tijd, zonder tolerantie, is een weekje van de kaart zijn niet heel gek. Komt hoogstwaarschijnlijk idd wel goed. Heb je na 2-3 weken nog steeds dat je je niet normaal voelt, dan pas zou ik me zorgen gaan maken."
"Cafeïne en truffels.. Parkeergarages zijn vet!"
"Ik heb gehoord dat t wel met je serotonine speelt maar niet afbreekt. Serotonine vergiftiging zul je sowieso niet krijgen, t kan wel maar als je echt nog maar pas mdma op hebt zal t misschien een iets minder vrolijk tripje worden. Ik zou me er iig niet echt zorgen over maken. Qua dosering zal ik rond 20mg aanraden. Als die truffels je goed waren bevallen wat meer, en slecht misschien wat minder. Al wordt het snel een mildere trip."
"Jep dat is Almere."
"viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=overdose+code+red Er zijn grenzen"
"HTID zei: Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P Ik zag echt werelden in normale voorwerpen Klik om te vergroten... Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig."
"Oh ik lees scheef ja 32 is best heftig"
"Dour.. =) in 2009 geweest. Erg fijn Zit er dit jaar helaas waarschijnlijk niet in Werk en anderszins verplichte activiteiten.."