Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dreuge zei: je krijgt wat je verdient; die kinderen zijn vast allemaal pestkoppen karma Klik om te vergroten... Ja, al die 3-jarige kinderen die de lollies afpakken van hun 2-jarige kinderen! Schandalig!"
"Olijfboompje zei: ''Mensen, waar is mijn telefoon?'' - ''Hoe bedoel je?'' ''Hij is weg!'' - ''Waar is hij dan?'' ''Weet ik veel, help zoeken ofzo'' - ''Oke, we proberen je wel te bellen'' *Hoort telefoon afgaan* ''Waar the fuck komt die herrie vandaan?'' - ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...''' Dat leverde behoorlijk wat gelach op Klik om te vergroten... Hahaha, deze is echt heel erg mooi!"
"Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan. Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers."
"Alleen wat hasj."
"Hasj en alcohol."
"KoxBox zei: Gekke russen. Klik om te vergroten... Best wel. Dit is niet het enige gekke dat russen doen."
"Als ik goed doordrink, dan gaat alles langs me. Het interesseert me niet wat mensen van me denken of wat ze zeggen. Ik knik ja en ik ga weer verder."
"Ligt aan hoeveel ik geslapen heb, of ik de dag ervoor gedronken heb, etc. Meestal na 13-14 biertjes ben ik toch aardig op weg, maar ik word alleen dronken tijdens speciale gelegenheden, dus maar zo'n 5-6x per jaar."
"Wat hasj."
"Adrenochroom zei: Yo ik heb gelezen dat ik Mexico 8% van gemeentes volledig gerund worden door de drugscartel, en iets van 50% van de gemeentes is geïnfecteerd... Klik om te vergroten... Het is inderdaad best wel een zootje in Mexico ja."