Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
702 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 grammetje pep .. :rolleyes: moet wel even uitkijken dit zijn nu al 2 zaterdag avonden achter elkaar..
en wat wiet en bier ofcourse :wink:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister na 4 maanden weer eens XTC gedaan. Was echt vet :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neeeej!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 bier,1 schuss, 1 drecksack, 1 duikboot
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed+Xtc. Ben nog nooit van m'n leven zo hard gegaan, en dat van 1 blauwe mitsibitsi :openmouth:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol en salvia, voor de eerste keer. Ik kreeg niet t gewenste effect, volgend weekend nog maar eens proberen
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spor zei:
Weekendje om U tegen te zeggen :sunglasses:

Vrijdag:
- 1,5 hoffmann
- 30mg 2c-E
- paar snuifjes ketamine
- veeeeeeel jointjes
- later 20mg temazepam en 10mg oxazepam om te slapen

Zaterdag:
- veeeeeel jontjes :P
- 10mg diazepam
- opium

Zondag:
- veeeeeel jointjes
- sence
- en wie weet.... ? :wink:
Klik om te vergroten...
whaha.. serotoninegebrek (de kater) laat je je soms afvragen waar al dat feesten en dat drugsgebruik goed voor is.

Zo'n post als de jouwe doet me dan beseffen dat ik maar een bescheiden recreatief gebruikertje ben met soms wat onverantwoordelijke uitspattingen. :P
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaterdag:bier,lsd en weed
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen alcohol :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
niks!!!wat ben ik toch een verstandige hé...proest!!!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hasj en alcohol
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol, wiet en nicotine.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcohol nicotine
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lsd en ienemie beetje pep
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol
4 blauwe mitchu's

:hearteyes:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Do, vr en za: Coke en alcohol xD :beer: :openmouth:
Zondah: alcohol
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep
Klik om te vergroten...

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.


Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#18
bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Donderdag: Flinke dosis Methylone
Vrijdag: Bier en wiet
Zaterdag: Bier en wiet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zaterdag vanaf 5 uur 's middags tot 2 uur 's nachts 1 gram pep weggewerkt, 61%....

Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt, totaal uitgeput en leeg, emotieloos...
Weer een lesje geleerd, niet overdrijven met pep... :rolleyes:
De rush is leuk, het actieve is leuk...de dag erna is zwart.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7879808182...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."