#1
psychedelic ACID baby....groovy 



ik heb geen hasj gerookt hoor dit weekendmathijs zei:Mr.jiho zei:alcohol, weed and that's it!
en hasj

domzel zei:ik heb een glas bier gedronken![]()

wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!!![]()

Saivy zei:Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!!![]()
Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken.![]()
BillyBilo zei:Saivy zei:Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!!![]()
Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken.![]()
methadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruikt
Moon zei:Zit alweer aan de pep helaas.. afgelopen weekend weer gebruikt en vanavond weer.. kan het niet laten het is te lekker..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."