Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"counterstrikert zei: Trouwens wat ik me ook af vraag is of DMT altijd goed valt, zijn er verhalen bekend van bad gaan? De ervaring opzich is mindblowing ok, maar kotsen etc..? Klik om te vergroten... nu wil ik ook wel eens wete,heb ht hier thuisligge maar na die ene keer is het er niet meer van gekome (schrik)"
"spacelord zei: DMT is op, ik ga mijn geld nu besteden aan wiet, san pedro en een kweeksetje paddestoelen. Momenteel heb ik het een beetje gehad met dmt maar ik geef het zeker in de toekomst nog een kans! Klik om te vergroten... aan die laatste 2 zou ik ook wel mijn geld durven geven"
"nee ik ga zelfs meer zeggen, het is nog maar slechts bij die ene keer gebleve weet iig echt niet wanneer ik het nog eens zou willenn/ kunnen doen, vast na de examens ga ik er wel eens nood aan hebbe 40mg eyeball... ... .. ... !!"
"Hallo 1;Snij ze in fijne stukjes 2.mixen met een staafmixer Kon je hier nu zelf niet opkomen?"
"weyoun22 zei: Ik heb wel eens een flinke week na een heftige (bad)trip mezelf niet helemaal goed voelde. Alsof ik emotioneel gedisassocieerd was met het dagelijks leven. Klik om te vergroten... idd volgens mij hangt het er gewoon vanaf hoe je je trip ervaren hebt"
"probeer imageshack.us es schat en dan tussen hier%20de%20link te zetten btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet"
"als ze van die shop ook in belgië leveren dan is 25€ per doos wel heel netjes hoor :P"
"ik heb een vraagje voor moest het helemaal fout gaan met je stel nu je gaat keihard bad en ineens zie je een monster verschijne heel groot angstaanjagend enz, .. kun je dit dan gewoon negeren door bvb ervoor niet te gaan lopen als het achter je aanrend? of moet je echt gaan lope voor die hallucinatie omdat je anders zou kapotgaan vd pijn als ie jou te pakke krijgt? nuja ik heb ook wel al eens snachts gedroomd nzo en ook al gehad dat monsters achter me zate en me dan te pakke krege toen voelde ik ook echt virtuele pijn, iedereen zal dit wel al eens gehad hebbe in een nachtmerrie door bvb eens neergeschote te worde enz, dus mijn vraag is kun je er dezelfde pijn van krijgen als in een nachtmerrie als van een bad trip of is het gewoonweg nog veel erger? ik zou het gewoon wille wete moest ikzelf fout gaan, voor te wete wat ik kan doen, niet doen.. grtz"
"+2 drugsforum op droog zaad"
"oplossing: het zelf maken, kan je zoveel verspillen als je zelf wilt"