Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
698 weergaven
18-5-2026
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol en wiet. Alcohol misschien een klein beetje teveel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eén bommetje levo-amfetamine, wiet en GHB.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet, hasj, beetje alcohol, nicotine, beetje pep en een pil. (uitzondering :wink: )
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
wiet, mda, mdma, mephedrone en meth.

Vrijdag was kliekjesdag al had ik die meth beter laten liggen :tearsofjoy:
-
-YOKI-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
4-fa en lachgas en alcohole
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alle softdrugs en wat Speed :openmouth: Ga als een kanon! maar blijf helder :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fentanyl, drank en wiet, heerlijk rustig weekend staat me te wachten, vorige week was hetzelfde recept :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben een weekendje bij m'n pa, dus niks. Gister wel wat advocaat op bij het toetje, omnomnom.. :P
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eens even kijken.....

alcohol, wiet, nicotine, xtc, speed, cocaine, GHB, DMT, N2O

Dit tussen zaterdag middernacht en zondag middag, waarbij ik moet zeggen dat de DMT en het ballonnetje N2O samen het geheel wel helemaal afmaakte. :openmouth:

Vanaf nu ga ik weer even wat rustiger aan doen, want vond het beetje zwaar om maangad ochtend naar mijn werk te gaan.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush,
damn, wat een goede wiet. heerlijk!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
fly-- zei:
Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush,
damn, wat een goede wiet. heerlijk!
Klik om te vergroten...

In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P

OT: Eindelijk dit weekend mijn paarse partyflocks kunnen consumeren met heel wat wiet en hasj :openmouth:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#12
walnootje zei:
fly-- zei:
Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush,
damn, wat een goede wiet. heerlijk!
Klik om te vergroten...

In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P
Klik om te vergroten...

Ja dit is echt de állerbeste wiet die ik tot nu toe gehad heb.
Ik woon onderin Drenthe (:
Het is ook heel fijn, ruikt fijn, smaakt heerlijk, ziet er mooi uit, heerlijke stonedheid [niet te gaar, niet te nuchter]
Hoop voor je dat je het in jouw omgeving ook kan halen ^^
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet weer eens na een lange tijd met genante lachkicks als gevolg waar ik zelf niet meer uitraakte, heb verdomme een dik uur over de grond liggen rollen van het lachen met snot uit me neus,tranen in me ogen en naar lucht snakkend :stoned: :tearsofjoy:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
fly-- zei:
walnootje zei:
fly-- zei:
Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush,
damn, wat een goede wiet. heerlijk!
Klik om te vergroten...

In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P
Klik om te vergroten...

Ja dit is echt de állerbeste wiet die ik tot nu toe gehad heb.
Ik woon onderin Drenthe (:
Het is ook heel fijn, ruikt fijn, smaakt heerlijk, ziet er mooi uit, heerlijke stonedheid [niet te gaar, niet te nuchter]
Hoop voor je dat je het in jouw omgeving ook kan halen ^^
Klik om te vergroten...

Alleen in Amsterdam tegengekomen op de kaart maar in hier in omgeving Haarlemmermeer verder nog nooit gezien. Als ik em tegenkom probeer ik em al zou dat natuurlijk alsnog wel verschillen :wink:
M
MisterJLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrijdag lekker getript op 2-CB en lekker hard zitten blowen!

Nu nog ff lekker van de zondag genieten met een jointje.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#16
walnootje zei:
Alleen in Amsterdam tegengekomen op de kaart maar in hier in omgeving Haarlemmermeer verder nog nooit gezien. Als ik em tegenkom probeer ik em al zou dat natuurlijk alsnog wel verschillen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja het verschilt sowieso, deze had ik namelijk van een vriend die het zelf had gekweekt :wink:
En het was zeer goed gelukt ^^
Maar hoop voor je dat je minstens zulke goede tegenkomt! ;D
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietweekendje met verschillende lachgastrips erbij als kersje op de roomtaart, nu weer eventjes de rem erop zetten en een klein maandje me onthouden van wiet etc...

Viva la nuchterheid :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrijdagavond rosé en bier bier bier bier veeeeel bier. De goden waren met mij want ik had zaterdag helemaal geen kater :rock:
Zaterdagavond dronk ik een malibu-cola mee en daarna prosecco's ^^
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#19
Xtc... Heel veel xtc...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heel veel wiet en heel veel alcohol! [ben nog steeds aan de alcohol] :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7576777879...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."