#1
Nog meer dan bij wiet vind ik deze mensen ontzettende aanstellers en een belediging voor de activiteit opzich, en voor alle mensen die hier wel op een fatsoenlijke manier iets uit weten te halen.
Deranged zei:Nog meer dan bij wiet vind ik deze mensen ontzettende aanstellers.
Immo zei:Deranged zei:Nog meer dan bij wiet vind ik deze mensen ontzettende aanstellers.
Dus mensen met gamen als hobby zijn aanstellers?
kunlan zei:Weet iemand of games ook effectief een stof in je hersenen vrijlaat (ik denk bv aan Dopamine) die voor dat gevoel van 'beloning' zorgen?W.F.L. zei:Bah, ik was zodanig "verslaafd" aan runescape dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik geen zin had om te stoppen met spelen om buiten te gaan roken. Erg gewoon. :P Zo'n spellen zijn een overkill voor je beloningscentra en dus erg verslavend.![]()
Lijkt me wel interessant![]()
From: http://www.vifamily.ca/cft/media/media.htm
Parents and teachers often comment that "kids become absolutely wired"
when absorbed in video games. Now, there's a scientific study which
confirms that observation. In a study conducted at the Cyclotron Unit of
Hammersmith Hospital in London, Dr. Paul Grasby and his fellow researchers
determined that playing video games triggers the release of dopamine in the
brain.
The researchers discovered that dopamine production in the brain doubles
during video game play.
The increase of the psychoactive chemical was roughly the same as when a
person is injected with amphetamines or the attention-deficit disorder drug,
Ritalin.

njirem zei:Toen gta san andreas uit was heb ik een hele week in het huis van mijn zus gezeten de op vakantie was, alleen maar geblowd en gedronken en gespeeld, af en toe een pizza laten bezorgen. Na die week voelde ik me compleet leeg en uitgeblust. Ik MOEST spelenEn tot diep in de nacht cod4 mp spelen met een lading wiet kwam ook regelmatig voor
![]()
Amaranth zei:Ik zou het doen als ik het kon betalen :')
Niet als je 15 bent, rookt en blowt :PHislordship zei:Amaranth zei:Ik zou het doen als ik het kon betalen :')
27euro per 2 maanden is toch te doen? ik koop van die prepaid kaartjes met een opwaardeer code.
Als ik een creditcard had gebruikte ik die wel is veel makkelijker.![]()

Hislordship zei:Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
Immo zei:Hislordship zei:Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
Ben 2 maanden terug gestopt.
Hislordship zei:Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
Hislordship zei:Immo zei:Hislordship zei:Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
Ben 2 maanden terug gestopt.
Waarom ben je gestopt?
Andrew zei:Ik heb een lvl 80 WoW character verkocht voor 50 euro
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."