#1
Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online
Gunbound is verneukt door cash.Andrew zei:Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online
Immo zei:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
TeKNoZem zei:Immo zei:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3
KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Walldac zei:KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit![]()
KoxBox zei:Walldac zei:KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit![]()
Hopelijk niet je vinger, anders wordt het wel heel moeilijk.
Antow zei:TeKNoZem zei:Antow zei:Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.
Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.
ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d
Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen.
Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd.
Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.
Andrew zei:Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Andrew zei:Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Oom Klaas zei:En wat bedoel je er dan mee te zeggen dat het tussen je oren zit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."