Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGameverslaving

Gameverslaving

218 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andrew zei:
Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online
Klik om te vergroten...
Gunbound is verneukt door cash.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
het blijft wel leuk voor als je je verveelt though
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dan wel vanochtend mijn eerste Tactical Nuke gehaald met mw2, was wel hip.
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pfoei, weer begonnen met WoW, raiden wel weer erg tof..
Deze keer iets minder tijd aan besteden dan dat ik voorheen deed =).
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatst begonnen met een stel ouwe Lineage 2 maten op een Aion private server. Leuk spelleke, tis alleen snel saai.. vooral omdfat een hoop ook nog neit helemaal naar behoren werkt en dat de devs eerst de Elyos fixen voor ze met Asmos beginnen.. Mochten wij nou net allemaal Asmos zijn. :E
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken. :grin:

Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken. :grin:

Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
Klik om te vergroten...

Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
TeKNoZem zei:
Immo zei:
Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken. :grin:

Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
Klik om te vergroten...

Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3
Klik om te vergroten...

Zo duur is het nou ook weer niet.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Bij velen zit het in de neus.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Walldac zei:
KoxBox zei:
Bij velen zit het in de neus.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit
Klik om te vergroten...

Hopelijk niet je vinger, anders wordt het wel heel moeilijk.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Walldac zei:
KoxBox zei:
Bij velen zit het in de neus.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit
Klik om te vergroten...

Hopelijk niet je vinger, anders wordt het wel heel moeilijk.
Klik om te vergroten...

Ik had me hier mentaal al op voorbereid toen ik zag dat jij het forum op kwam
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Antow zei:
TeKNoZem zei:
Antow zei:
Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.

Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.
Klik om te vergroten...

ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d
Klik om te vergroten...

Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen.

Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd.

Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.
Klik om te vergroten...

console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM[/quote]

ps3 indeed, ook de xbox 360 elite is in mijn bezit ...
PS3 account: anto_4_president

Akimbo is ruw gezegd het beste aan MW2 !
AK47 lvl 70 ? wtf ?!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel mensen denken idd dat de verslaving van een middel veel heftiger is dan de verslaving van bijv. gamen of gokken. Toen de 360 net uit was, we met zn 4en onze eigen clan hadden & we nog geen drugs gebruikte waren we zelf redelijk verslaafd aan gamen :P Doordeweekse dag speelde we al minimaal zo'n 8uur & in het weekend langer. Kwamen wel buiten, eigenlijk elke dag, maar na maximaal een uurtje over de laatste matches te praten al snel weer naar binnen om te gamen. Elk tussen uurtje werd ook aan gamen besteed. We waren wel ook redelijk goed, hoog in online toernooien met COD2 & GRAW enzo. Maarja dat mag ook wel als je zoveel speelt :P Ook tibia, ja tibia ja, wel paar keer periode redelijk verslaafd aan geweest :tearsofjoy: game nou eigenlijk nooit meer..

Waar het idee vandaan komt dat een verslaving aan een middel heftiger is weet ik niet. Maar dat is iig echt flinke bullshit. Game-verslaving neemt steeds grotere vormen aan en er komen steeds meer gameverslaafde de klinieken binnen. Veel mensen onderschatten deze vormen van verslaving, net als gokken vaak. Er gaan gezinnen aan kapot. Aan een gok maar ook zeker een gameverslaving. Je zou het niet snel denken misschien, maar het is toch echt zo. Onderschat geen enkele vorm van verslaving!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andrew zei:
Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ja iknow. Dat is het erge. En toch ken ik er zat die addicted to the game waren :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Klik om te vergroten...

Speel dan Runescape he :P
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tja, het ligt eraan. Een game verslaving neemt zeker 8 uur per dag in beslag, maar als je 8 uur per dag aan het blowen bent, is dat ook niet zo goed.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niets is goed om 8 uur per dag te doen, behalve slapen dan.
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
En wat bedoel je er dan mee te zeggen dat het tussen je oren zit?
Klik om te vergroten...

ten eerste, sorry voor de late reactie:wink:

Nou, ehmm hoe ga ik het uitleggen, niet men sterkste punt lol.

Met tussen de oren bedoelen wij hier dat je niet verslaafd bent maar denkt van wel.
Heel apart om uit te leggen, al is het niet veel hoe ik het uitleg, hoop dat je er toch wat aan hebt want heel veel meer kan ik er nu jammer genoeg niet van maken:(

Mvg,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."