#1
Zelf speel ik op een PVE server thunderhorn.
Ik ben van plan naar PVP te gaan lijkt me leuker mijn server is ook erg rustig dat maakt het moeilijk een groep te vinden voor een instance.
Ik ben van plan naar PVP te gaan lijkt me leuker mijn server is ook erg rustig dat maakt het moeilijk een groep te vinden voor een instance.
