Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA wordt in je lichaam altijd in kleine hoeveelheden omgezet in MDA. Ik betwijfel of blowen daar verder enig invloed op heeft."
"Ik hield/houd altijd van die dikke donkerblauwe driehoekige mitsu's. <3 heerlijk."
"Drientje zei: Effecten op korte termijn De werking van XTC verloopt in fases: * Eerste fase: (plus minus 30 min) een algemeen verdovende werking. De gebruiker is het noorden kwijt en heeft weinig besef van wat hem overkomt. * Tweede fase: de gebruiker ervaart hevige emoties, sensaties en spasmische bewegingen. * Derde fase: door de aanpassing van het lichaam ontstaat er een ontspanning en een verhoging van de genegenheid en het libido. Klik om te vergroten... Hahahaha, de gebruiker is het noorden kwijt. Wat een omschrijving.... Klik om te vergroten... Die vind ik leuker. Hoezo ontspanning? Ze noemen het niet voor niks strak gaan. xD"
"Biertje zei: Weetje wat ik laatst hoorde? Dat er ook poep in pillen werd gedaan, ongeveer 150 mg... En ik had laatst ook pillen die ik heb laten testen en daar zaten gewoon glasscherven in. Kanker ziek wat die vieze dealers allemaal in hun pillen doen geeeeeeeeeeeeeeek. Klik om te vergroten... Ik ken geen dealers die pillen drukken. bovendien heb je 't waarschijnlijk over glasvezels, niet scherven. glasvezels zouden dacht ik miniscule sneetjes in je maagwant maken waardoor de xtc sneller en dus efficiënter opgenomen zou worden. Dat dit gebeurt is oud nieuws."
"Sublimo zei: Astrix_7 zei: Ik denk dat wegen sowieso de beste optie. Mocht je geen weegschaaltje hebben, dan is het handig om te leren doseren met mespuntjes (met na druk op "tjes") en lege capsules. Na gelange je het gewenste effect hebt verkregen d.m.v. mespuntjes, kan je de caps hierop af te meten. Maar ja, ook de kwaliteit van het poeder en afgemeten hoeveelheid moet je niet vergeten. Het is een manier... Klik om te vergroten... Dan moet je gewoon een weegschaal kopen, voor 30 euro heb je al een fatsoenlijke. Je moet niet gaan doseren met "mespuntjes". Klik om te vergroten... Ik vond die theelepeltjes toch altijd best goed werken."
"Versneden bier? XD"
"Dat je überhaupt overweegt om 8 euro neer te tellen voor een glas 'bier'. Dat vind ik schandaliger dan het zogenoemde 'versneden bier'."
"Ik ga niet naar over-commerciële feesten zoals Dance Valley. Welke wereld ik leef? Als het goed is dezelfde als de jouwe. Ik vind het ronduit belachelijk om grote bedragen geld uit te moeten geven voor simpel recreatie. Dan heb ik 't niet alleen over een van de basis behoeften, drinken, maar ook de tickets. Lang leve de illegale? Daar ben jij een mooie voor. Zover ik gelezen heb in je posts ben jij van het kaliber mens welke nu net het gezwel is zorgend voor de ondergang van de vrije feesten. Free party for free people. Laat jezelf eerst maar eens vrij en accepteer mensen zoals ze zijn, ook die 'irritante mensen' die je wekelijks ziet."
"Liesette zei: Welke posts ? Klik om te vergroten... Nagenoeg elke post die je gemaakt hebt hier op 't forum. Liesette zei: Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe. Klik om te vergroten... Ohh? Ik was anders een vroege vogel. Vanuit beide aspecten gezien. Liesette zei: In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek. Klik om te vergroten... Ik betwijfel of je überhaupt weet wat de instelling was, en vaak nog is, van illegale feesten. Blijkbaar heb je je zelf ook geen benul van de oude piraten zenders 'vroeger' op de radio. Daar werd 'anti-commerciële' muziek altijd toegejuicht. Van punk tot tekno. Deze zenders waren er al vanaf de begin jaren bij. Alleen het feit dat je dat niet weet getuigd al van je onwetendheid. Liesette zei: Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ? Klik om te vergroten... Ik zit al enige tijd zelden aan enige vorm van drugs. Behalve nicotine dan, dat dagelijks. Verder snap ik niet hoe ik er volgens jou iemand bij haal. Of waarom ik dat überhaupt hoef te doen? Iemand die zichzelf zo ver beperkt als jij dat doet, daar heb ik geen hulp bij nodig. Liesette zei: En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks. Kus van Liesette Klik om te vergroten... Het echte hooliganisme is dood, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. En irritante peuken junks? Lol? Hou die maar."
"Aalpoepert zei: JunkXL zei: Kreeg je ze weg :P haha als je ze weg kreeg: Respect Klik om te vergroten... Lol ja eentje dus Klik om te vergroten... Haha, heel herkenbaar."